پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۴۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
مدیرکل انتظامی و امور مرزی استانداری خوزستان با اشاره به وجود 36 هزار و 484 هکتار اراضی آلوده به مین و گلوله در استان خوزستان گفت: مجموع پاکسازی‌های مناطق آلوده از سال 1385 تا سال گذشته، 226 هزار و 357 هکتار بوده است.

شعار سال: رضا نجاتی در نشست هماهنگی پاکسازی اراضی آلوده به مین که دیروز (26 فروردین‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: مجموع پاکسازی‌های مناطق آلوده از سال 1385 تا سال گذشته، 226 هزار و 357 هکتار بوده که از این مقدار 12 هزار و 413 هکتار زمین‌های آلوده به مین و 213 هزار و 944 هکتار آلوده به گلوله بودند.

وی افزود: مابقی اراضی آلوده‌ای که تاکنون شناسایی شده‌اند 36 هزار 484 هکتار هستند. البته احتمال دارد که اراضی آلوده بیشتری شناسایی شود.

مدیرکل انتظامی و امور مرزی استانداری خوزستان تصریح کرد: از سال 85 تا سال گذشته در راستای پاکسازی مناطق آلوده 19 نفر در حال عملیات پاکسازی شهید و 199 نفر مجروح شدند. نجاتی ادامه داد: هم‌چنین در اثر انفجار مین 54 نفر از مردمی که در حال کار یا تردد در این مناطق بودند فوت و 200 نفر مجروح شدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه همشهری، تاریخ انتشار 27 فروردین 97، کد مطلب: 12208، www.newspaper.hamshahri.org


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
پس از این همه سال هنوز هم مردم خوزستان وسط جنگ هستن و اسیب میبینن متاسفانه
س.د۷۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
این صدام در قبال تک تک جانها باید جواب پس بدهد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین