پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۹۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
پروژه اندازه گیری مقدار آلودگی هوای منتشره خودروهای تهران در تونل نیایش آغاز شد.

شعار سال: فرشید باباخانی معاون فنی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در این باره گفت: شبانگاه سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه دو ایستگاه سنجش آلودگی هوا به منظور انجام نمونه‌برداری غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون در تونل نیایش مستقر شدند و آلودگی هوای منتشره از خودروهای در حال تردد را اندازه گیری کردند.

به گفته باباخانی، تونل‌های شهری به عنوان یکی از مهم‌ترین مکان‌های بررسی کیفیت آلودگی هوا و سنجش میزان آلاینده‌های منتشر شده از وسایل نقلیه محسوب می‌شوند. در واقع می‌توان تونل را به عنوان یکی از مکان‌هایی در نظر گرفت که با تقریب مناسبی تمامی غلظت گازهای تولیدی داخل آن ناشی از عوامل ترافیکی هستند.

معاون فنی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران خاطرنشان کرد: در این پروژه که با همکاری شرکت کنترل کیفیت هوای تهران و دانشگاه صنعتی شریف آغاز شده است، چگونگی انتشار ذرات معلق از وسایل نقلیه در داخل تونل شهری مورد بررسی قرار خواهد گرفت. بدین منظور نمونه برداری از غلظت ذرات معلق و کربن سیاه به مدت ۱۵ روز در دو نقطه از تونل نیایش انجام خواهد گرفت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 30 فرودین 97 ، کد مطلب: 4275299، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
تهران واقعا در مسیر توسعه افتاده جزو شهرای توسعه یافته در جهانه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
این حرکت خوبی برای تشخیص میزان الودگی در تهران هست ولی ای کاش برای درمان این معضل هم چاره ای انذیشیده میشد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین