پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۰۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
مدیرکل محیط‌زیست استان سمنان با تأکید بر لزوم حفاظت از گونه‌های جانوری نادر و در حال انقراض گفت: تصاویر سه قلاده یوزپلنگ در پارک ملی توران شاهرود ثبت شد.

شعار سالعباسعلی دامنگیر  اظهار داشت: سه قلاده یوزپلنگ از سوی محیط‌بانان پارک ملی توران در شاهرود مشاهده و تصویربرداری شده است.

وی با بیان اینکه این یوزپلنگان بافاصله‌ای بالغ‌بر 100 متر با محیط‌بانان قرار داشتند اذعان کرد: در سال جدید برای نخستین بار مشاهده یوزپلنگان آسیایی از نزدیک در پارک ملی توران شاهرود به وقوع پیوست.

مدیرکل محیط‌زیست استان سمنان با تأکید بر اینکه یوزپلنگ نماد محیط‌زیست ایران است تصریح کرد: در پارک ملی توران شاهرود بستر لازم برای تولیدمثل و حیات این‌گونه جانوری در حال انقراض وجود دارد و محیط‌زیست استان سمنان از تمام ظرفیت‌ها برای حفظ این‌گونه جانوری استفاده می‌کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 30 فروردین 97، کدمطلب: 1704152 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
ظرفیت های محیط زیستی استان یمنان میتونه به رشد صنعت گردشگری کمک کننده باشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین