پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۲۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۱
اسپانیایی‌ها این روزها میزبان یک رویداد کاملا «حلال» هستند.

شعارسال: نمایشگاه حلال اسپانیا که با نام EXPOHALAL شناخته می‌شود از ۱۶ تا ۱۹ آپریل (۲۷ تا ۳۰ فروردین) در شهر مادرید برپاست. با توجه به اینکه رشد سریع صنعت حلال در اروپا فرصت‌های بزرگ تجاری را در سطح ملی و بین المللی به وجود آورده، این رویداد در حال حاضر به عنوان بهترین مکان برای فعالان صنعت حلال جهان شناخته می‌شود.

در رویداد حلال اسپانیا می‌توان انواع محصولات گوشتی و پروتئینی، غذاهای فرآوری شده، کنسروها و غذا های آماده و بسته بندی شده، غذای منجمد، فرآورده ها و غذاهای دریایی، غذا ها و مکمل های کودک، فرآورده ها و محصولات لبنی، پیش غذاها، شیرینی، شکلات و نان را مشاهده کرد.

براساس برآوردها صنعت حلال اروپا در حال حاضر بیش از ۷۰ هزار میلیون دلار ارزش دارد و همین باعث توجه صاحبان صنایع غذایی جهان به صنعت غذایی حلال می‌شود. در حال حاضر بیش از ۴۴ میلیون مسلمان در اروپا زندگی می‌کنند و همین موضوع اروپا را به یکی از مهمترین بازارها برای تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات حلال تبدیل کرده است. در این میان اسپانیا به عنوان کشوری اروپایی با روابط صمیمانه‌ خود با کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا بهترین نقطه برای رشد صنایع حلال به شمار می‌آید.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری گسترش نیوز، تاریخ انتشار: 29فروردین1397 ، کدخبر: 31948: www.gostaresh.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
واقعا کشور های اروپایی دارن روز به روز به اسلام نزدیک تر میشن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
کشور های اروپایی تمام کارهای ی که اسلام تاکیید کردن و دارن انجام میدن فقط اسمش کشوره اسلامی نیست دقیقا برعکسه ایرانه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین