پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۵۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰
اهالی محله حمیدیان شهر رشت به عدم تحقق وعده‌های اعضای شورای اسلامی شهر و مشکلات گسترده حوزه فاضلاب این منطقه اعتراض دارند.

شعار سال: مردم همواره از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و این نظام با همکاری، پایبندی و پشتیبانی مردم چهلمین سال عمر خود را همراه با اقتدار، عزت و صلابت پیش‌ می‌برد.

آغاز انقلاب اسلامی از بطن مردم و با حضور پرشور مردم شکل گرفت و همواره تمامی موفقیت‌ها و استقلال این نظام مقدس در سایه رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم به ثمر نشسته است.

با توجه به جایگاه ویژه مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌توان به جرأت گفت که مردم حقی مسلم بر گردن همه مسئولان دارند و این جایگاه، توفیق ارزشمندی است تا با خدمت صادقانه به مردم در این نظام مقدس زمینه اندوختن توشه‌ای مطلوب برای آخرت فراهم شود.

امام خمینی(ره) با شعار و رویکرد "مردم ولی‌نعمت ما هستند" حکومت اسلامی را در خاک پاک ایران استوار کرده و آن را کلید موفقیت و طریقه خدمتگزاری مسئولان به مردم عنوان کردند.

دیدن لبخند رضایت توأم با آرامش مردم یکی از بی‌بدیل‌ترین جلوه‌های فرمایشات مقام معظم رهبری در پاسداشت از حق‌الناس است و این امر بیانگر این است که انتظارات مردم از مسئولان حقی مسلم بوده که باید با شهامت و مجاهدت شبانه‌روزی محقق شود.

امروز برخی از مشکلات و موانع موجود در جامعه در کنار کاستی‌ها و عدم مدیریت صحیح از سوی مسئولان، برخی نارضایتی‌ها را در جامعه به‌وجود آورده است و مردم در این راستا از مسئولان انتظار تحقق وعده‌ها و رفع مشکلات را دارند.

مشکلات عدیده فاضلاب و آسفالت محله حمیدیان منطقه 4 رشت از جمله مشکلاتی است که موجب نارضایتی ویژه مردم در این منطقه شده است.

اهالی مناطق مختلف محله حمیدیان همواره در خصوص مسائل مختلف شهری با مشکل دست‌به‌گریبان هستند و از مسئولان به‌ویژه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار انتظارات تحقق وعده‌های انتخاباتی و رفع معضلات منطقه را دارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار اردیبهشت 97، کدمطلب: 1706418 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
امام جمعه عزیز مردم رشت باید به عنوان پشتوانه این مردم به مقابله با این حرکات شورای شهر به پا بخیزه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین