پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۱۵۷
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس گفت:مسئولیت امانتی در دست مدیران است و آن‌ها نباید با عملکرد ضعیف سبب یاس و ناامیدی مردم شوند.

شعار سال: حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی(ع) اظهارداشت: مسئولیت امانتی است در دست مدیران و آنها نیز نباید با عملکرد ضعیف سبب یاس و ناامیدی مردم شوند.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی به نامگذاری امسال به سال "حمایت از کالای ایرانی" اشاره کرد و گفت: به دور از انصاف است که بازاریان فومن مالیات خود را در این شهرستان پرداخت کرده اما اقلام مورد نیاز مصرفی ادارات از شهرستان‌های دیگر تهیه شود.

وی با بیان اینکه توجه مسئولان به موضوع فوق به منظور رونق بازار شهرستان ضرورت دارد افزود: با توجه به شرایط موجود در جامعه وظیفه مسئولان بیش از گذشته است و مسئولان نیز از فرصت خدمت به مردم نهایت استفاده را کرده و در راستای حل مشکلات و کاهش دغدغه‌های مردم این شهرستان قدم بردارند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به برخی از مشکلات فومن اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به نگاه استاندار گیلان در زمینه توسعه، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغالزایی در استان، می‌طلبد به شهرستان فومن با توجه به پتانسیل‌های بالایی که دارد توجه ویژه ای شود.

فرماندار جدید فومن نیز در این نشست با بیان اینکه شهرستان فومن در گذشته منشا بسیاری از اقدامات در تاریخ کشور و استان بوده است ابراز داشت: مردم فومن از دیرباز همیشه در راستای بالندگی و پویایی حوزه‌ها و بخش‌های مختلف گام موثری برداشته‌اند.

محمود قاسم نژاد با بیان اینکه این شهرستان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های تاریخی، طبیعی، مذهبی و گردشگری است خاطرنشان کرد: این پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود به عنوان یک مزیت اصلی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و رونق اقتصادی شهرستان شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 17خرداد 97، کدمطلب: 1744051 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین