پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۳۷۸۶
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
رییس هیات عامل ایدرو گفت: ایدرو در چهار سال آینده ۵۴ پروژه با سرمایه گذاری ۵۰۰ هزار میلیارد ریال و اشتعالزایی ۳۰ هزار نفر را در برنامه کاری خود دارد.

شعار سال: بعد از اینکه معظمی به ایدرو آمد، تغییرات و تحولاتی عظمی را در صنعت و همچنین اشتغال زایی به وجود آورد تا جایی که برخی از وزرا و اعضای دولت از خدمات وی تقدیر و تشکر کردند.

سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران نقش بسیار مهمی در سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای جوانان دارد به طوری که در دیدار اخیر معظمی با وزیر صنعت و معدن از معظمی از ایجاد اشتغال زایی بیشتر برای جوانان و متخصیصین پرده برداشت.

رییس هیات عامل ایدرو گفت: ایدرو در چهار سال آینده ۵۴ پروژه با سرمایه گذاری ۵۰۰ هزار میلیارد ریال و اشتعالزایی ۳۰ هزار نفر را در برنامه کاری خود دارد.

منصور معظمی در نشست وزیر صنعت، معدن و تجارت با مدیران ایدرو با بیان این مطلب، افزود: از پروژه های در دست اجرا ۲۲ طرح در حوزه صنایع نوین، نه پروژه در حوزه نفت و گاز و انرژی ، هفت پروژه در صنایع حمل و نقل و ۱۶ طرح در سایر صنایع است که عمدتا به سرمایه گذاری در بخش مناطق محروم اختصاص دارد.

معظمی گفت: سرمایه گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته جزو اولویت های مهم ایدرو است و ۱۰ پروژه از طرح های سرمایه گذاری در دست اجرا در مناطق کمتر توسعه یافته با توجه به توانمندی ها و منابع استانی است.

وی تصریح کرد: این ۱۰ طرح درمناطق کمتر توسعه یافته با سرمایه گذاری بیش از ۴۳ هزار میلیارد ریال با اشتغال بیش از ۵۰۰۰ نفر است که ۴۳ درصد تعداد طرح ها،۴۱ درصد میزان سرمایه گذاری و ۲۹ درصد طرح ها را شامل می شود.

رییس هیات عامل ایدرو در پایان گفت:برای اجرای پروژهای سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به حمایت بیشتر دولت و وزارت صنعت معدن و تجارت برای تخصیص منابع نیازمندیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ انتشار 2 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: -، www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین