پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۱۳۸
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از تولید نخ ITV در استان خبر داد و گفت: در تلاش هستیم در آینده قطب اصلی تأمین کننده چادرمشکی در کشور شویم.
شعار سال: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از تولید نخ ITV در استان خبر داد و گفت: در تلاش هستیم در آینده قطب اصلی تأمین کننده چادرمشکی در کشور شویم.

سید نعیم امامی صبح امروز در حاشیه بازدید از کارخانه حجاب شهرکرد با بیان اینکه این کارخانه هسته مرکزی کرپ کشور است، اظهار کرد: کارخانه حجاب شهرکرد تنها واحد منحصربه فرد تولیدکننده چادرمشکی کرپ کشور با ظرفیت 10 میلیون متر مربع است.

وی ادامه داد: اولین طرح برای توسعه کارخانه چادرمشکی حجاب شهرکرد، افزایش 10 میلیون مترمربعی تولید چادر مشکی است که از امسال فرآیند توسعه در این کارخانه آغاز و طی 2 سال آینده این فرآیند کامل می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از تولید نخ ITV  در استان خبر داد و عنوان کرد: در تلاش هستیم در چند سال آینده این کارخانه قطب تولید کرپ در کشور شود و در آینده قطب اصلی تأمین کننده چادرمشکی در کشور شویم.

امامی در ادامه با اشاره به روند برندسازی چادر مشکی حجاب شهرکرد، گفت: این کارخانه  متعهد بود تا مدتی بر اساس ضوابط سازندگان دستگاه در کشور کره، محصولات را با برند این کشور تولید کند و به تازگی تولید چادر مشکی با برند حجاب در چهارمحال و بختیاری آغاز شده و به سراسر کشور با همین برند و لوگو ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه کارخانه چادرمشکی حجاب شهرکرد در حال حاضر صرفأ پارچه چادر تولید می‌کند و کار طراحی و دوخت انجام نمی‌شود، گفت: یک کارخانه وابسته برای دوخت چادر در نجف آباد وجود دارد که انواع پوشاک در آن تولید می‌شود و برنامه آینده ما تکمیل زنجیره تولید پوشاک در چهارمحال و بختیاری است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 5 اردیبهشت 1397، کدخبر: 13970205000706 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین