پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۵۵۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
فروشگاه تعطیل فرهنگیان ورامین گویا به معضل و مشکلی حل نشدنی تبدیل شده و آسایش همسایگان و مجاورانش در کوچه مهدیه ۵ و خیابان «مهدیه» ورامین را سلب کرده است.

شعار سال: چه کسی تخریب اموال عمومی فرهنگیان و معلمان ورامینی را در پی عدم درایت برخی مسئولان پاسخ می دهد و چرا چاره و تدبیری منطقی به حال بخشی از سرمایه معلمان ورامینی نمی شود و آن را بی هدف به حال خود رها ساخته اند.

بوی تعفن ناشی از مایحتاج مصرفی و تأسیسات داخل ساختمان فروشگاه در طبقات مختلف به شدت سبب آزار و اذیت همسایه ها و حتی عابران شده است و با عنایت به شروع فصل گرما قطعا بر شدت آن افزوده خواهد شد، که با وجود چندین آموزشگاه، مهدکودک و مدرسه در اطراف آن و گذر پیاپی مردم و نوجوانان و نونهالان، به کار بستن همتی منطقی برای رهایی از این مشکل ضروری است.

نگرانی های بهداشتی و نیز مشکلات زیست محیطی این فروشگاه، علاوه بر بی استفاده ماندن آن در یکی از بهترین نقاط شهر مطرح است و این نگرانی زمانی بیشتر می شود، که بدانیم این فروشگاه بخشی از سرمایه فرهنگیان سختکوش و زحمتکش است.

جالب این که مدیران مربوطه در آموزش و پرورش و شبکه بهداشت شهرستان ورامین بارها از این موضوع اطلاع یافته اند، اما تا این تاریخ چاره ای برای حل این مشکل اندیشیده نشده است، این امر ضرورت ورود فرماندار ورامین به عنوان نماینده عالی دولت برای دمیدن روحی تازه بر سرمایه فرهنگیان و راه اندازی مجدد این فروشگاه را یادآور می شود.

شاید پاسخی بشنویم مبنی بر این که پیگیری کرده ایم، اما پیگیری بی نتیجه، کاری عبث، باطل و کوبیدن بر طبلی تو خالی است.

امیدواریم این یادداشت تلنگری باشد بر بخشی از احقاق حق معلمان گرامی شهرستان ورامین در هفته گرامیداشت مقام معلم و خبرگزاری مهر آماده انتشار نظرات مسئولان مربوطه در خصوص پیگیری این معضل تا حل نهایی آن است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تهران رویداد ، تاریخ انتشار 11 اردیبهشت 97، کدمطلب: 6355 ، www.tehranruydad.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
یکی از مظلوم ترین وزارت ها وزارت اموزش و مرورشه که بودجه خیلی خیلی کمی داره
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین