پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۹۰۴
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
خبرگزاری مهر که ابتدا به نقل از معاون وزیر از اعطای وام 500 میلیاردی به هر پیام رسانی داخلی خبر داده بود با حذف 2 صفر از متن خبر، میزان وام اعطایی را به 5 میلیارد تومان تصحیح کرد

شعارسال:رسول سرائیان در نشست خبری امروز آخرین اقدامات و برنامه‌های سازمان فناوری اطلاعات ایران برای سال ۹۷ را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه موضوع حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی مطابق با مصوبه شورای عالی فضای مجازی در دستور کار چند دستگاه قرار گرفته و برای آن تقسیم کار شده است، گفت: بحث ارائه تسهیلات به این کسب و کارها، ارائه پهنای باند و امکانات زیرساختی بر عهده شرکت ارتباطات زیرساخت قرار گرفته است و سازمان فناوری اطلاعات از نظر فنی در این زمینه همکاری می‌کند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: بخشی از امکانات مراکز داده (دیتا سنتر) سازمان فناوری اطلاعات در اختیار پیام‌رسان‌های بومی قرار گرفته است و در این زمینه همکاری‌هایی را با این کسب و کارها داشته‌ایم.

سرائیان گفت: طبق آخرین بررسی‌ها و گزارش‌های دریافتی، سه پیام‌رسان بومی وام ۵۰۰ میلیارد تومانی به عنوان تسهیلات دریافت کرده‌اند. همچنین یک پیام‌رسان نیز در مرحله پایانی دریافت این تسهیلات قرار دارد و تنها یکی از پیام‌رسان‌ها به دلیل مشکل ضمانتنامه، هنوز موفق به دریافت این تسهیلات نشده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت جماران، تاریخ انتشار 13 اردبیهشت 97 ، کد خبر: 911688،www.jamaran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین