پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۹۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲
معاون وزیر ارتباطات گفت: به هر یک از شبکه‌های اجتماعی بومی تاکنون پنج میلیارد تومان کمک مالی شده است.

شعار سال:نصرالله جهانگرد معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست خبری معرفی زنجیره حمایتی این وزارتخانه از تولید کسب و کارهای حوزهICT، حمایت‌های از شبکه‌های اجتماعی بومی را بخشی از حمایت‌های دولتی انجام شده عنوان کرد.

وی در پاسخ به سوال فارس درباره اینکه میزان کمک اعطا شده به هر پیام‌رسان تاکنون چقدر بوده،گفت: به هر یک از شبکه‌های اجتماعی بومی تاکنون پنج میلیارد تومان کمک مالی شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این مجموع هزینه‌ها و شامل هزینه لینک‌های ارتباطی نیز هست؟ گفت: از جزئیات خبر ندارم.

جهانگرد همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری درباره پیشنهاد یکی از پیام‌رسان‌های بومی برای دریافت صد میلیارد تومان کمک از دولت، گفت: تقاضا دادند اما ظرفیت این کار را نداشتیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا حمایت مالی دولت از پیام‌رسان‌ها موفق بوده، گفت: اینکه دولت از نهادها و گروه‌های نوپا باید حمایت کند در همه دولت‌ها وجود دارد. اما اینکه آیا آنچه انجام می‌دهیم صحیح بوده یا نبوده ممکن است ارزیابی‌ها متفاوت باشند؛ ارزیابی شما این است و ممکن است نظر همه این نباشد؛ در اینکه تصمیم‌گیری به موقع، سروقت و صحیح بوده یا نبوده فراتر از جنس کار ما است؛ ما وظیفه داشتیم لینکارتباطی، بستر کار و کمک مالی برای شتاب مقطعی را فراهم کنیم که کرده‌ایم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف، تاریخ 12 تیر 97، کد مطلب: 3970412206: www.alef.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
ا.ف75
واقعا این همه تامین مالی آن هم در این اوضاع اقتصادی واقعا به نظرم کار درستی نبود! دوستان از باز نبودن فضای رسانه ای خیلی بیشتر ا این ها به جیب می زنند!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
کار بیهوده ای بود چون هم با استقبال مردم مواجه نشد و هم هیچ کدوم از این پیامرسانها توان رقابت با دیتای جهانی رو ندارن
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین