پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۲۵
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از نرمش رژیم های مرتجع در قبال تل آویو و نزدیک شدن آنها به این رژیم تمجید کرد.

شعار سال: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی سخنانی از تغییر رفتار کشورهای عرب زبان با رژیم اشغالگر قدس تمجید کرد و آن را در راستای منافع مشترک طرفین در خاورمیانه قلمداد کرد.

بر اساس این گزارش نتانیاهو که در برابر اعضاء حزب لیکود سخنرانی می کرد، مدعی شد: کشورهای مختلف در نهایت فهمیدند که ما دشمن کشورهای عربی نیستیم و می توانیم به عنوان شریک در مبارزه با عناصر افراطی مسلمان با هم همکاری کنیم.

وی در همین راستا افزود: من معتقدم که این شراکت می تواند به حل مشکل ما با فلسطین به صورت واقعی تر کمک کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: کابینه ما در صدد برقراری ائتلاف های راهبردی با بیشتر کشورهای جهان در تمامی قاره ها است و تاکنون نیز ۱۶۱ کشور با اسرائیل(رژیم صهیونیستی) روابط دیپلماتیک دارند.

نتانیاهو در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: نیازمند اقدامات قاطع در مبارزه با تروریسم و دشمنان خود در داخل و یا خارج هستیم.

گفتنی است این اظهارات نتانیاهو در شرایطی صورت می گیرد که برخی از کشورهای مرتجع عرب زبان مانند عربستان در صدد عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی هستند.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 24 اسفند 1394، کد مطلب: 3580424:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین