پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۰۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲
گروه خودروسازی سایپا با افزایش تولید خود به 37 هزار و 761 دستگاه خودرو در فروردین‌ماه امسال، بزرگ‌ترین خودروساز ایران لقب گرفت.

شعارسال: باوجود تعطیلی دو هفته‌ای صنعت خودروسازی کشور در نوروز امسال، گروه خودروسازی سایپا توانست در مدت 15 روز فروردین‌ماه سال جاری، تعداد 37 هزار و 761 دستگاه خودرو تولید کند و با کسب 46.5 درصد از سهم بازار فروش کشور، به‌تنهایی در مقام نخست بزرگ‌ترین تولیدکننده خودرو در کشور قرار گیرد.

گروه خودروسازی سایپا در حالی توانست بزرگ‌ترین تولیدکننده خودرو در ایران لقب گیرد که پس از این گروه، دیگر خودروساز مطرح کشور هم 33 هزار و 919 دستگاه خودرو تولید کرد و با سهم بازار 41.8 درصدی در جایگاه دوم قرار گرفت.

سایر خودروسازان داخلی هم در مجموع 8 هزار و 460 دستگاه خودرو تولید کردند و توانستند 10.4 درصد از سهم بازار ایران را از آن خود کنند.

سهم 1.3 درصدی بازار هم در اختیار واردکنندگان خودرو قرار گرفت و این شرکت ها در فروردین‌ماه تعداد یک هزار و 47 دستگاه خودرو را در بازار داخلی به فروش رساندند.

قرار گرفتن گروه خودروسازی سایپا در صدر تولیدکنندگان داخلی در ابتدای امسال و کسب عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده خودرو در ایران در حالی رقم خورده که این گروه سال گذشته را نیز با تولید 666 هزار 666 دستگاه خودرو به پایان رساند و توانست هدف تولیدی خود را محقق کند.

باتوجه به سیاست‌های گروه سایپا در رشد بهره‌وری این گروه در زمینه تولید و همچنین تعامل مناسب با شرکت‌های زنجیره تأمین و قطعه‌سازان، پیش‌بینی می‌شود که در سال جاری هم شاهد ادامه روند موفقیت‌آمیز این گروه در زمینه تولید و فروش خودرو در بازارهای داخلی و صادراتی خواهیم بود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری شفاف، تاریخ انتشار: 20اردیبهشت 1397 ، کدخبر:  ۴۵۹۴۰۴،www.shafaf.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
0
0
باید دید استاندارد های لازم رو هم در نظر می گیره یا نه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین