پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۷۴۵۸
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۷
براي اولين بار از زمان تشکيل صندوق تامین خسارت بدنی اين نهاد طبق قانون جديد شخص ثالث صاحب اساسنامه شد.

شعار سال: علی جباریمدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی از تصویب اساسنامه این نهاد عمومی در هیئت وزیران خبر داد .

بنابراین گزارش ، مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی با اعلام این خبر افزود: پس از ماه ها بحث و تبادل نظر در هیئت نظارت صندوق، اساسنامه در راستای قانون بیمه شخص ثالث مصوب 1395تدوین و به تصویب هیئت وزیران رسید.

جباری افزود: در این اساسنامه موضوع فعالیت و تعهدات صندوق، مدت فعالیت صندوق، ارکان، اعضا و وظایف مجمع و هیئت نظارت به صورت کامل تشریح و تنظیم شده است و با تدوین این اساسنامه، صندوق دارای یک ماهیت جدید و مشخص در پیگیری مأموریت های گسترده آمده در قانون جدید عمل خواهد کرد.

مدیرعامل صندوق با تقدیر از وزیر محترم اقتصاد و دارایی، تلاش‌های هیئت نظارت در تدوین اساسنامه و هیئت وزیران در تائید اساسنامه ابراز امیدواری کرد با تصویب اساسنامه این نهاد در ایفای مسئولیت های محوله خود موفق تر از گذشته عمل کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 22 اردیبهشت 97، کد مطلب: 13970222000793: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین