پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۷۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۳
رئیس کل محاکم انقلاب تهران با اشاره به آغاز محاکمه دراویش گنابادی در شعبه ۱۵ و ۲۶ دادگاه انقلاب گفت: اتهامات این افراد امنیتی است.

شعارسال: حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی رئیس کل محاکم انقلاب تهران با اعلام این خبر گفت: پرونده بیش از 70 نفر از اعضای فرقه دروایش گنابادی به دادگاه انقلاب آمده و تعیین شعبه شده است.

وی ادامه داد: برای رسیدگی به این پرونده‌ها فعلا دو شعبه 15 و 26 دادگاه انقلاب تعیین شده اند و پرونده‌ها به این شعب ارجاع شده است.

رئیس کل محاکم انقلاب تهران تصریح کرد: در آینده شاید تعداد شعب رسیدگی کننده به این پرونده‌ها افزایش یابد اما فعلا همین دو شعبه اختصاص یافته است.

غضنفرآبادی درخصوص اتهامات این افراد گفت: اتهامات استخراج شده از متن پرونده‌ها و قید شده در کیفرخواست‌ها از سوی دادستانی تهران مسائل امنیتی تشخیص داده شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 23اردیبهشت1397 ، کدخبر: 13970223000159: www.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
باید شدید ترین مجازات رو برای این ها در نظر گرفت تا بفهمن که امنیت کشور شوخی نیست
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین