پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۶۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان از مذاکره برای سرمایه‌گذاری چینی‌ها در معادن این استان خبر داد.
شعار سال: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان از مذاکره برای سرمایه‌گذاری چینی‌ها در معادن این استان خبر داد.

 نشست مشترک شرکت هلدینک NFC کشور چین با مسؤولان سمنان پیش از ظهر امروز در محل مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان سمنان برگزار شد.

علی‌اصغر جمعه‌ای، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان را مهم برشمرد و گفت: استان سمنان ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای مشارکت و سرمایه‌گذاری دارد.

جمعه‌ای ظرفیت‌های معادن استان سمنان را غنی توصیف کرد و ادامه داد: زمینه سرمایه‌گذاری در محصولات معدنی از قبیل گچ، نمک، زئولیت و پتاس در استان سمنان فراهم است.

وی پیشنهاد ایجاد شهرک صنعتی مستقل سرمایه‌گذاری خارجی را در نشست مذکور ارائه و اظهار کرد: مناطق اقتصادی استان با زیرساخت‌های لازم آمادگی واگذاری دارند.

امیر خلیلی‌خواه، نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان حضور سرمایه‌گذاران شرکت NFC چین را در سمنان مغتنم شمرد و اظهار کرد: بیشتر تمایل استان سمنان سرمایه‌گذاری است و این آمادگی وجود دارد که در استان سمنان شهرک صنعتی سرمایه‌گذاران خارجی ایجاد شود.

خلیلی‌خواه اضافه کرد: آمادگی کامل برای سرمایه‌گذاری خارجی معادن فلزی و غیرفلزی در استان سمنان وجود دارد.

وی تصریح کرد: زیرساخت‌های لازم برای تأمین منابع به شکل یوزانس قابل ‌ارائه است و این آمادگی وجود دارد که بانک‌های خصوصی در تأمین منابع مشارکت لازم را داشته باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان ادامه داد: پروژه‌های معدنی، گردشگری، زیرساخت قابل‌ارائه به سرمایه‌گذاران خارجی است.

در پایان این نشست، مدیران ارشد شرکت NFC در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی حضور یافتند و مذاکرات کارشناسی را برگزار کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 1 خرداد 1397، کدخبر: 13970301000426 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
چینی ها دارند دوباره اقتصاد ایران را بدست میگیرند ؛ این از نتایج خروج آمریکا از برجام است
ا.ح75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
خوب چرا این معادن رو به سازندگی خاتم الانبیا واگذار نمی کنید؟؟چرا نمیخواهید سود این چیز ها در مشور بماند
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین