پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۲۱۸
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
مدیرعامل هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی ( هگتا ) اظهار داشت: بر اساس نتایج آخرین مطالعات صورت گرفته در سطح بین‌المللی، کشور ایران برای توسعه در صنعت گردشگری به بیش از 770 هتل سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره نیاز دارد.

شعار سال: مدیرعامل هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی ( هگتا ) اظهار داشت: بر اساس نتایج آخرین مطالعات صورت گرفته در سطح بین‌المللی، کشور ایران برای توسعه در صنعت گردشگری به بیش از 770 هتل سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره نیاز دارد.

ابراهیم بای سلامی ابراز داشت: پیش از انقلاب نیز در طرح مشابهی 200 میهمانسرای جهانگردی احداث شد و پیش از آن نیز شاه عباس با ساخت هزار کاروانسرا، ایران را به مرکز تمدن دنیا تبدیل کرده بود.

مدیرعامل هگتا تصریح کرد: طرح "صد هتل، صد کسب و کار” بر همین مبنا و بر اساس آخرین مطالعات بین‌المللی تدوین و ارائه شده است.

وی افزود: مهمترین تاثیر ساخت زنجیره‌ای هتل‌ها، کاهش هزینه‌ها تا سقف 30 درصد در عملیات ساخت و همچنین 30 درصد برای تجهیزات، خواهد بود. از سوی دیگر از این طریق می‌توانیم برندهای بین‌المللی را در کشور مطرح کنیم.

عضو شورای عالی میراث فرهنگی ادامه داد: هتل‌های کشور در شرایط فعلی ضریب اشغال پایینی دارند زیرا صنعت گردشگری در ایران هنوز به شکل سنتی اداره می‌شود.

بای‌سلامی در پایان گفت: به دلیل عدم بازاریابی بین‌المللی و مدیریت به شکل سنتی و محدود، صنعت گردشگری و هتلداری در ایران تقاضا محور است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری هتل نیوز، تاریخ انتشار 27اسفند96، کدمطلب: 87 ، www.iranhotelnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین