پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۸۰۹
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹
امیررضا خادم عنوان‌دار سابق کشتی جهان و المپیک به دلیل اتخاذ مواضع انتقادی در چند ماه گذشته از کار برکنار شده است!امیررضا خادم عنوان‌دار جهان و المپیک که هم سابقه نمایندگی مجلس و هم معاونت وزیر ورزش و هم ریاست فدراسیون کشتی را در کارنامه دارد بعد از اتمام کار در وزارتخانه در هگتا (هلدینگ گردشگری وزارت کار) مشغول به کار شده بود. یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود گفت، در حالی که سه ماه پیش حکم خادم به دلیل عملکرد قابل توجه در این نهاد به مدت چهار سال تمدید شده بود چند روز پیش به یکباره حکم برکناری او صادر و خادم از این مجموعه کنار گذاشته شد!

شعار سال: پند روز پیش شنیده شد که رضا لایق مربی سابق تیم ملی کشتی گفته، فرماندار و حراست استانداری قزوین اجازه حضور رسول خادم و پرویز پرستویی را در مراسم یادبود یکی از شهدای مدافع حرم که قرار بود در زورخانه‌ای در قزوین برگزار شود نداده و به خانواده شهید اسدی که خادم را دعوت کرده بودند گفته شده که این دو نفر (خادم و پرستویی) شرایط خاصی دارند. حال،طبق اعلام رسانه‌ها خبر می رسد که، رسول خادم به دلیل مواضع انتقادی‌اش در چند ماه گذشته تحت فشار قرار گرفته و گفته شده او ممنوع‌الخروج و ممنوع‌المعامله است.

در ادامه این جریان، خبر می رسد که، دیگر عضو خانواده خادم یعنی امیررضا که همانند رسول در طول چند وقت گذشته در اینستاگرامش متن‌هایی انتقادی پیرامون شرایط موجود نوشته به سرنوشتی مشابه برادر خود دچار شده، با این تفاوت که او را از محل کار خود اخراج کردند!

امیررضا خادم عنوان‌دار جهان و المپیک که هم سابقه نمایندگی مجلس و هم معاونت وزیر ورزش و هم ریاست فدراسیون کشتی را در کارنامه دارد بعد از اتمام کار در وزارتخانه در هگتا (هلدینگ گردشگری وزارت کار) مشغول به کار شده بود. یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود گفت، در حالی که سه ماه پیش حکم خادم به دلیل عملکرد قابل توجه در این نهاد به مدت چهار سال تمدید شده بود چند روز پیش به یکباره حکم برکناری او صادر و خادم از این مجموعه کنار گذاشته شد! هرچند در مورد اخراج امیررضا شفاف‌سازی درستی صورت نگرفته، اما گویا این تصمیم به خاطر مواضع انتقادی او در چند وقت گذشته بوده است.

مساله برکناری ناگهانی خادم تنها محدود به خودش هم نمی‌شود. روز دوشنبه هفته پیش در اقدامی ناگهانی سید علیرضا حسینی طباطبایی که مرداد امسال به عنوان مدیرعامل هگتا منصوب شده بود برکنار و حسین رمضانی به جای او منصوب شد. این منبع آگاه مدعی شد دلیل برکناری طباطبایی امتناع از امضا کردن صورت‌جلسه برکناری خادم بوده است. طبق برخی شنیده‌ها، دو عضو دیگر هیات مدیره نیز در اعتراض به برکناری امیررضا خادم استعفا دادند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آفتاب، تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱، کدخبر:۸۱۷۵۵۹، aftabnews.ir

اخبار مرتبط
برچسب ها: امیررضا خادم ، رضا لایق مربی سابق تیم ملی کشتی ، اجازه حضور رسول خادم در ورزشگاه ، اجازه حضور پرویز پرستویی در ورزشگاه ، اجازه حضور رسول خادم در مراسم یادبود یکی از شهدای مدافع حرم ، ممنوع الخروج بودن رسول خادم ، علت ممنوع الخروج بودن رسول خادم ، علت ممنوع المعامله بودن رسول خادم ، سید علیرضا حسینی طباطبایی ، پسر رسول خادم ، انتصاب سید علیرضا حسینی طباطبایی به عنوان مدیرعامل هگتا ، برکناری خادم ، مجوز حضور رسول خادم در ورزشگاه ، استوری های رسول خادم درباره اعتراضات ، استوری های انتقادی رسول خادم ، برکناری علیرضا حسینی طباطبایی از مدیرعاملی هگتا ، هگتا چیست ، هگتا کجاست ، هگتا هلدینگ گردشگری وزارت کار ، شرکت سازی های تو دلی برای غارت ، شرکت سازی های تو دلی و غارت بیت المال ، حسین رمضانی مدیرعامل جدید هگتا ، هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی ، احقیق و تفحص از هگتا ، سوال نمایندگان از هگتا ، سوال از وزیر درباره هگتا ، ورود سازمان بازرسی کل کشور به هگتا ، نظارت دیوان محاسبات بر هگتا ، نظارت بازرسی ریاست جمهوری بر هگتا ، نظارت بازرسی بیت رهبری بر هگتا ، نظارت بازرسی وزارت تعاون و کار بر هگتا ، موضوع هگتا و کمیسیون اصل نود مجلس ، بررسی هگتا در کمیسیون اجتماعی مجلس ، بررسی هگتا در فراکسیون گردشگری مجلس ، نارضایتی عمومی از هگتا ، انتشار گزارش عملکرد سالیانه هگتا ، انتشار صورت های مالی ده سال اخیر در هگتا ، بررسی وضعیت هگتا در مرکز پژوهش های مجلس ، شفاف سازی عملکردی در هگتا ، شناسایی فساد در هگتا ، نورافکن شفافیت بر هگتا
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین