پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۵۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با پیشنهاد تعدیل قانون اعلام جنگ موافقت کرد تا اختیار واگذار شده به نتانیاهو برای اعلام جنگ از وی سلب شود.

شعارسال: شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر افزود، در صورت تصویب این طرح از این پس نتانیاهو و لیبرمن نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به تنهایی اختیار اعلام جنگ را نخواهند داشت بلکه آرای کابینه امنیتی این مساله را مشخص خواهد کرد.

در پیشنهاد این قانون تاکید شده است، برای تصمیم گیری جهت انجام هر نوع اقدام نظامی که احتمال وقوع جنگ را به همراه خود دارد باید موافقت دولت نیز کسب شود.

گفتنی است این دومین سلب صلاحیت نتانیاهو طی هفته جاری است، پیش از این نیز مقامات قضائی رژیم صهیونیستی نتانیاهو را به دلیل داشتن پرونده‌های تحقیقاتی در مورد فساد از انتصاب رئیس پلیس سلب صلاحیت کرده بود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 3خرداد1397 ، کدخبر: 97030301593: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0
0
اگه ترام ترامپه اینم بر میداره به لطف قدرتش
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین