پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۶۷۵
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
رئیس کمیسیون عمران شورای رشت با بیان اینکه شهرداری رشت اختیارات اندکی در رفع مشکل آلودگی رودخانه ها بر عهده دارد افزود: طرح بهسازی رودخانه های رشت در یکی از کارگروه های کمیسیون عمران شورا مطرح شده و قرار است حدود دو کیلومتر از رودخانه زرجوب در آینده نزدیک بازسازی شود.
شعار سال: رئیس کمیسیون عمران شورای رشت با بیان اینکه شهرداری رشت اختیارات اندکی در رفع مشکل آلودگی رودخانه ها بر عهده دارد افزود: طرح بهسازی رودخانه های رشت در یکی از کارگروه های کمیسیون عمران شورا مطرح شده و قرار است حدود دو کیلومتر از رودخانه زرجوب در آینده نزدیک بازسازی شود.
رضا رسولی با بیان اینکه حوزه پسماند و ساماندهی لندفیل سراوان از پروژه های مهم در بودجه سال ۹۷ شهرداری رشت است تصریح کرد: با پیگیری های کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت در بودجه سال ۹۷ شهرداری مبلغ چهار میلیارد تومان به منظور بهسازی رودخانه های رشت اختصاص پیدا کرده و این رودخانه ها قابلیت بهره برداری مفید دارند.
وی با اشاره به خرید ماشین آلات در حوزه آتش نشانی رشت افزود: خرید تجهیزات و امکانات لجستیکی نیز از جمله اتفاقات خوب برای سازمان آتش نشانی شهرداری رشت بوده است .
رسولی با بیان اینکه شهرداری رشت اختیارات اندکی در مبحث آلودگی رودخانه ها بر عهده دارد افزود: طرح بهسازی رودخانه های رشت در یکی از کارگروه های کمیسیون عمران شورا مطرح شده و قرار است حدود دو کیلومتر از رودخانه زرجوب طی آن بازسازی شود.
رئیس کمیسیون عمران شورای رشت با اشاره به اینکه آستانه تحمل مردم درباره وضعیت رودخانه ها کاهش پیدا کرده است گفت: در تلاشیم تا با اجرای این طرح به صورت پایلوت بار دیگر انگیزه و امید را در شهروندان ایجاد کرده و یقینا با انجام این پروژه مطالبه گری شهروندان نیز افزایش پیدا می کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: 6 خرداد 1397، کدخبر: 627185 ، www.ilnanews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین