پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۴۷۵
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
بازرسی گیلان با انتقاد از وضعیت تصفیه خانه سراوان گفت: در تصفیه خانه شیرابه لندفیل سراوان حاضر شدم که اوضاع را از نزدیک ببینیم و اقدامات صورت گرفته مطابقتی با قرارداد منعقد شده اولیه ندارد و با مسوولان متخلف برخورد می‌شود. از جناب بازرس کل درخواست می کنیم ، گزارشی از نوع و سطح برخوردها در آینده نزدیک به افکار عمومی بدهند.

شعارسال: آخرین وضعیت تصفیه خانه شیرابه سراوان و زیرساخت‌های بهداشتی این منطقه با حضور بازرس کل گیلان و رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بررسی شد.

انتقاد بازرس کل گیلان از وضعیت تصفیه خانه لندفیل سراوان + مقصر کیست؟

بازرسی کل استان گیلان در حاشیه این بازدید با اشاره به دستور رئیس‌کل دادگستری گیلان برای بررسی و پایش اقدامات انجام‌شده پیرامون لندفیل زباله سراوان، گفت: متأسفانه اقداماتی که ما شاهد و ناظر آن در محل احداث تصفیه‌خانه شیرابه لندفیل سراوان هستیم با قرارداد اولیه مطابقت ندارد و این مسئله به‌نوعی تهدید علیه بهداشت عمومی است.

سجاد ده جانی از اقدام مجموعه قضایی در صورت بروز تخلفات و جرائم خبر داد و افزود: اگر تخلف و یا جرمی از ناحیه هر دستگاهی که وظیفه‌ای داشته و قصوری کرده، مشاهده شود، اعلام تخلف و جرم کرده و دستگاه مربوطه را تحت تعقیب قرار خواهیم داد.

محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حاشیه این بازدید با اشاره به اقدامات نظام سلامت برای پایداری سلامت محیط و انسان در محدوده سراوان، گفت: تمامی موازین بهداشتی محیط و انسان در حاشیه محل دفن زباله سراوان به‌صورت مضاعف در دست اقدام قرار دارد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دیارمیرزا، تاریخ انتشار: 19دی1402، کدخبر: 835430، diyarmirza.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین