پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۱۱۲
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
مردم سراوان امروز هم برای جلوگیری از ورود زباله به این منطقه تجمع کردند. دیشب ۱۵۰ تا ۳۰۰ نفر از مردم منطقه در محل انباشت زباله تجمع کردند و وقت اذان مغرب هم همانجا افطار کردند و این تجمع تا نزدیک سحر به ۵۰ نفر رسید.
شعار سال: مردم سراوان امروز هم برای جلوگیری از ورود زباله به این منطقه تجمع کردند.

دهیار سراوان امروز گفت: با توجه به اینکه دیروز حسین مصطفی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در جمع مردم معترض سراوان در مسجد منطقه حضور یافت و از مردم خواست به زندگی عادی خود برگردند و قول داد حتی اگر مردم در ورودی محل انباشت زباله سراوان حضور نداشته باشند ورودی این منطقه برای ورود ماشین‌های حمل زباله همچنان بسته خواهد ماند.

اما مردم سراوان همچنان دیشب مقارن با شب قدر در این منطقه تجمع کردند.

به گفته مجید صالحی، دیشب ۱۵۰ تا ۳۰۰ نفر از مردم منطقه در محل انباشت زباله تجمع کردند و وقت اذان مغرب هم همانجا افطار کردند و این تجمع تا نزدیک سحر به ۵۰ نفر رسید.

مردم سراوان اعلام کردند تا تحقق وعده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مبنی بر حضور اسدالله عباسی، استاندار گیلان در روز جمعه ۲ اردیبهشت در منطقه سراوان و در جمع مردم و تصمیم اساسی برای رفع معضل زباله‌های این منطقه همچنان تجمع خواهند کرد.

۴۰ سال است که زباله‌های شهر رشت و ۷ شهر گیلان به سراوان منتقل می‌شود.

وجود حجم زیاد زباله‌ها، شیرابه‌ها و مگس‌های فراوان سبب شده مردم این منطقه برخی‌ها بیماری پوستی بگیرند.

فرماندار رشت از مردم سراوان که خیابان منتهی به دپوی زباله را مسدود کردند خواست به دولت رئیسی اعتماد کنند، اما مردم به این درخواست پاسخ منفی دادند. دپوی غیرکارشناسی زباله در جنگل‌های سراوان نه تنها بوی گند و آلودگی به همراه دارد بلکه جان مردم را نیز تهدید می‌کند.

تعداد بازدید : 5


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۶۷۲۶۱۶، www.entekhab.ir

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۶۲۲۹۲۶، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین