پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۷۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
نظامی نبودن تراکتورسازی احتمالا اتفاق خوشایندی برای هواداران تراکتورسازی است، اما این خبر برای فوتبالیست های جوان ایران خبر خوبی نیست. دو فصل اخیر تراکتورسازی یکی از تیم های نه چندان محبوب بین سایر هواداران تیم ها شده چرا که بازیکنان تاپ تیم های مدعی قهرمانی به یکباره از دانشگاه انصراف داده و به عضویت تراکتورسازان در می آمدند. هم سربازی دو ساله خود را طی می کردند و هم اینکه در لیک برتر و تیمی مدعی توپ می زدند. همه چیز بر وفق مراد بود و هر دو با یک تیر دو نشان می زدند تا اینکه زنوری پس اعلام واگذاری این تیم به بخش خصوصی، موفق شد تراکتورسازی را خریداری کند و حالا تراکتور دیگر تیمی نظامی نیست.

شعارسال:نظامی نبودن تراکتورسازی احتمالا اتفاق خوشایندی برای هواداران تراکتورسازی است، اما این خبر برای فوتبالیست های جوان ایران خبر خوبی نیست. دو فصل اخیر تراکتورسازی یکی از تیم های نه چندان محبوب بین سایر هواداران تیم ها شده چرا که بازیکنان تاپ تیم های مدعی قهرمانی به یکباره از دانشگاه انصراف داده و به عضویت تراکتورسازان در می آمدند. هم سربازی دو ساله خود را طی می کردند و هم اینکه در لیک برتر و تیمی مدعی توپ می زدند. همه چیز بر وفق مراد بود و هر دو با یک تیر دو نشان می زدند تا اینکه زنوری پس اعلام واگذاری این تیم به بخش خصوصی، موفق شد تراکتورسازی را خریداری کند و حالا تراکتور دیگر تیمی نظامی نیست.

سال های قبل نیز قدرت تراکتورسازی بیش از فجرسپاسی و ملوان انزلی بود و بازیکنان سرباز به جای اینکه به لیگ یک بروند مستقیم به تراکتور می رفتند و رقبا ضعیف و این تیم قدرتمند می شد.

اولین بیانیه مالک جدید باشگاه تراکتورسازی قطعا باب میل هواداران این تیم محبوب خواهد بود چون زنوزی سورپرایز بزرگی برای تراکتورسازی دارد. او در بیانیه ای که منتشر کرده از اهداف بزرگش برای تراکتور خبر داده و گفته:" با عزمی راسخ برای صنعت فوتبال برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خواهیم داشت تا باشگاه بتواند در لیگ برتر ایران و آسیا حرف اول را بزند و به این منظور قهرمانی در لیگ برتر و حضور در چهار تیم آسیا با استخدام مربی تراز اول خارجی از اهداف اولیه ما خواهد بود." حالا همه در تبریز منتظر رونمایی از این مربی خارجی هستند. آیا ساغلام دوباره به تراکتورسازی برمی گردد یا اینکه تبریزی ها سراغ یک مربی سرشناس دیگر خواهند رفت.

در ماه های گذشته طرحی ارائه شد تا به باشگاه های لیگ برتری اجازه داده شود بتوانند با اختصاصی سهمیه بازیکنان سرباز خود را حفظ کنند اما با مخالفت ستاد کل نیروهای مسلح مواجه شد. اگر این طرح اجرائی نشود، شاید در فصول بعد شاهد حضور بازیکنان ملی پوشی مثل علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی در لیگ دسته اول باشیم. این دو بازیکن صرفا به عنوان مثال آورده شدند که مشخص شود با چنین طرحی و البته سایر طرح های اشتباه گذشته ملی پوشان دچار ایست پیشرفت خواهند شد و دو سال از عمر فوتبالی خود را باید در سطحی پایین و زمین های بی کیفیت بگذرانند. بازیکنان در استانه سربازی امیدوارند این طرح اجرا شوند تا بازیکنان بتوانند با وجود مشمول شدن در تیم خود باقی بمانند!

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت پارسینه ، تاریخ انتشار 6خرداد97، کد خبر: 433044، www.parsine.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0
0
امیدوارم این تیم بر طبق زحمات زیادی که میکشه نتیجه ی خوبی هم بگیره
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین