پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۳۴۶۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۸
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: . FATF تابعی از برجام است. زمانی که تکلیف برجام روشن نیست، اصرار بر تصویب آن مصداق این است که فردی موتور ماشینش سوخته و اصرار دارد که آیینه‌اش تمیز باشد!
شعارسال: سید حسین نقوی حسینی درباره واکنش‌ برخی جریانات سیاسی به طومار نویسی در مجلس برای مخالفت با برخی لوایح اظهارداشت: اینجا مجلس شورای اسلامی است و نمایندگان وکلای ملت و منعکس کننده موکلانشان هستند آنهایی که چنین مسائلی را مطرح می‌کنند مجلس را با هیأت دولت اشتباه گرفته‌اند که رئیس بالای مجلس می‌نشیند و به افراد دستور می‌دهد و اعضای کابینه هم باید دستوراتش را اجرا کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه برخی فراموش کرده‌اند اینجا مجلس و حوزه مانور ملت است، تصریح کرد: موکلان ما طومار جمع و امضا کردند و به وکیلشان دادند تا به اطلاع نمایندگان مردم برساند. چه اشکالی دارد؟

وی اضافه کرد: من در مخالفت خود با CFT هم عرض کردم این 50 هزار امضا، امضای موکلان شماست و نمایندگان موظفند نگاه موکلانشان را در تصمیمات لحاظ کنند. اینجا قوه قضاییه نیست که محکوم و شاکی بنشینند تا قاضی حکم را صادر کند و آنها بپذیرند.

نقوی حسینی درباره پرداختن روزنامه‌های اصلاح طلب به صورت گسترده به این موضوع اظهارداشت: چنین تیترهایی برای این است که می‌خواهند نظر خودشان را تحمیل کنند. آنهایی که چنین برخوردهایی می‌کنند مجلس را نمی‌شناسند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان کرد: ما برای این مخالفت‌ها دلایل اصولی و متقن داریم. FATF تابعی از برجام است و زمانی که خود برجام تکلیفش روشن نیست، شما دنبال چه هستید. این رفتارها مصداق کسی است که موتور ماشینش سوخته و اصرار دارد که آیینه‌اش تمیز باشد! وقتی قرار است تحریم‌های ثانویه باز گردد و شما نمی‌توانید هیچ مناسبات پولی با بانک‌های خارجی داشته باشید، عضویت در FATF چه دردی از شما دوا می‌کند، بنابراین عقلایی نیست که از ترس چاله خود را در چاه بیندازیم و از ترس مرگ خودکشی کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 24 خرداد 1397 ، کدخبر: 396465 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
0
0
چشم من از اقدامات دولت آقای روحانی آب نمی خورد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
0
0
ایران هنوز که هنوزه به این لایحه ملحق نشده ؛ امیداریم شرایطی به وجود بیاد که ایران این کار رو انجام بده
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین