پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۹۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۷
یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن اخبار منتشر شده درباره سیطره نیروهای ائتلاف متجاوز به یمن بر فرودگاه الحدیده را تکذیب کرد و گفت: نبرد الحدیده یک "جنگ فرسایشی" است که برای مدت زمان طولانی ادامه خواهد یافت.

شعارسال: "ابراهیم العبیدی" از رهبران جنبش انصارالله یمن در مصاحبه با شبکه العالم اخبار منتشر شده در رسانه‌های سعودی و اماراتی مبنی بر سیطره نیروهای ائتلاف متجاوز به یمن بر فرودگاه الحدیده را دروغ خواند.

العبیدی گفت نبرد الحدیده یک جنگ فرسایشی است و برای مدت زمان طولانی ادامه خواهد یافت.

وی افزود نبرد الحدیده نبرد و جنگ آمریکا و انگلیس با یمن است و ممکن نیست کشورهای عضو ائتلاف متجاوز به یمن به تنهایی بتوانند چنین جنگی را مدیریت کنند.

این رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: آمریکا چراغ سبز حمله به الحدیده را صادر کرد ولی مدعی است که چنین اجازه ای نداده است.

العبیدی افزود: نزدیک شدن به سواحل و شهر الحدیده تصمیم آمریکایی است و آنها فتیله جنگ در ساحل غربی را شعله ور کردند و ما فقط از خود دفاع میکنیم. همه موشکهایی که نیروی دریایی یمن در اختیار دارد ، موشک های دفاعی برای جلوگیری از هلی برن نظامیان خارجی در خاک یمن است.

وی تصریح کرد: موضوع روشن است آنان (متجاوزان) خواستار جنگ و حمله به یمن بر اساس بهانه ها و توجیهاتی است که از طریق رسانهها اعلام میکنند و ما چاره ای نداریم جزء این که با این دشمن متجاوز و اشغالگران با همه ابزار موجود بجنگیم.

ائتلاف سعودی با هدف تصرف شهر استراتژیک الحدیده از روز چهارشنبه حملات سنگینی را از هوا و دریا علیه این شهر آغاز کرده است.

فرودگاه حدیده در 10کیلومتری بندر استراتژی این شهر قرار دارد

در حالی که منابع یمنی از موفقیت‌های درخشان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه‌های مختلف نبرد با متجاوزان خبر می‌‌دهند، خبرگزاری غربی رویترز به نقل از کسانی که آنها ساکنان الحدیده نامید، مدعی سیطره مزدوران ائتلاف سعودی بر ورودی فرودگاه الحدیده شد.

رسانه‌های سعودی نیز در ادامه جنگ روانی علیه ملت یمن، مدعی کنترل فرودگاه الحدیده شده‌اند. العربیه در این راستا مدعی شد که ورودی فرودگاه را به کنترل خود درآورده‌اند.

"بی بی بی" هم با اعلام اینکه" گزارش‌های مستقلی از شهر وجود ندارند" مدعی شد که به نظر می‌رسد نیروهای حوثی کنترل فرودگاه را از دست داده‌اند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:26خرداد1397 ، کدخبر: 1750694: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
0
0
این هست رمز پیروزی مقاومت و برافراشته ماندن پرچم اسلام
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین