پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۳۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۷
نیروهای یمنی در جریان درگیری های ۲۰ روز گذشته با انجام عملیات های دقیق توانستند ارتباط زمینی نیروهای شورشی را در حومه جنوب فرودگاه با همرزمان آنان در نوار ساحلی استان الحدیده قطع کنند.

شعارسال: آخرین تحولات میدانی از سواحل غربی یمن حاکیست، درگیری های سنگین نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله با نیروهای شورشی تحت فرمان ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی در نوار ساحلی استان الحدیده ادامه دارد.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای ارتش و انصارالله با دفع حملات مانع از پیشروی نیروهای شورسی به سمت عمق فرودگاه الحدیده شدند؛ درگیری ها در حومه جنوب شرق و جنوب غرب فرودگاه الحدیده همچنان به صورت پراکنده ادامه دارد.

قطع خطوط ارتباط نیروهای شورشی در نوار ساحلی استان الحدیده +نقشه میدانی

یک منبع میدانی به جزئیات درگیری ها در حومه فرودگاه اشاره کرد و گفت: نیروهای شورشی به خوبی متوجه شده اند که نمی توانند به راحتی وارد فرودگاه الحدیده شوند.

این منبع میدانی افزود: نیروهای یمنی در جریان درگیری های ۲۰ روز گذشته با انجام عملیات های دقیق توانستند ارتباط زمینی نیروهای شورشی را در حومه جنوب فرودگاه با هم همرزمان آنان در نوار ساحلی استان الحدیده قطع کنند.


قطع خطوط ارتباط نیروهای شورشی در نوار ساحلی استان الحدیده +نقشه میدانی

وی با بیان این که نیروهای یمنی با انجام کمین های دقیق تاکنون دهها کاروان نظامی نیروهای شورشی را شکار کردند، تصریح کرد: در این حملات تعداد زیادی از خودروهای نظامی نیروهای شورشی منهدم شد.

این منبع میدانی با توضیح این مطلب که در هر کمین دقیق نیروهای یمنی، دهها تن از نیروهای شورشی از پای در می آیند، خاطرنشان کرد: قطع خطوط ارتباطی نیروهای شورشی در نوار ساحلی استان الحدیده نتیجه این کمین ها است.


قطع خطوط ارتباط نیروهای شورشی در نوار ساحلی استان الحدیده +نقشه میدانی


در حال حاضر هم چند گروه از نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله در خط تماس مناطق اشغالی در نوار ساحلی استان الحدیده مستقر هستند و با موشک های ضد زره در حال شکار کاروان های نظامی نیروهای شورشی هستند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای یمنی در جریان درگیری های ۴۸ ساعت گذشته در نوار ساحلی استان الحدیده حدود ۶۸ تن از نیروهای شورشی را از پای درآوردند و ۲۶ خودروی نظامی را هم منهدم کردند.

نیروهای ارتش یمن و رزمندگان انصارالله همچنان کنترل مناطق «الفازه، الجاح و النخلیه» را در دست دارند تا ارتباط نیروهای شورشی با یکدیگر در نوار ساحلی استان الحدیده مسدود باقی بماند و انتقال نیرو و تجهیزات از مسیر زمینی به حومه جنوبی فرودگاه الحدیده امکان پذیر نباشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری مشرق ، تاریخ انتشار : 11 تیر 1397، کد خبر: 870624 ، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
0
0
ا.ف75
امیدوارم واقعا حضور ایران رو از پیشروی علیه تروریست ها در منطقه به هر نحوی قطع نکنن! این قطع شدن به ضرر خیلی ها از جمله خودشون تموم میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین