پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰
برنامه رقابت‌های قهرمانی کشور وزنه‌برداری جانبازان و معلولین با نظارت IPC اعلام شد.

شعارسال: بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور وزنه‌برداری ز طی روزهای سوم تا پنجم تیرماه برای پنجمین بار با نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها با حضور ۱۰۶ ورزشکار در بخش بزرگسالان و ۲۱ ورزشکار در بخش جوانان که از ۲۱ استان کشور اعلام آمادگی‌کرده‌اند، برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات جمعه، یکم تیرماه وارد تهران، کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین خواهند شد و پس از انجام کلاس بندی، مسابقات از سوم تا پنجم تیر ماه به شرح زیر و در اوزان 10 گانه 49، 54، 59، 65، 72، 80، 88، 97، 107 و 107+ در دو گروه سنی بزرگسالان و جوانان برگزار می‌شود:

عزام الزعبی به عنوان منشی مسابقات، بصام قصراوی و اسامه بدومی به عنوان کلاس‌بند از سوی کمیته بین‌المللی پارالمپیک برای نظارت در این مسابقات به ایران سفر می‌کنند و مهمانان خارجی این دور از رقابت‌ها هستند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار:27خرداد1397 ، کدخبر: 13970327000364: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
0
برای این ورزشکاران عزیز باید بودجه ی ویژه ای قرار بگیرد تا هر چه بهتر خودشان ارزیابی کنند
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین