پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۳۶۰۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۳
مدیرکل استاندارد استان تهران از ابطال پروانه استاندارد هشت فرآورده در ماه گذشته در استان تهران خبر داد.

شعارسال: محمود رضا طاهری، با تاکید بر نظارت جدی بر کیفیت مواد غذایی، اظهار کرد: در جلسات کمیته علایم ماه گذشته این اداره‌کل، کارشناسان استاندارد پروانه استاندارد هشت فرآورده غذایی را ابطال کردند.

وی ادامه داد: توسط این کمیته پروانه استاندارد هشت فراورده غذایی به نام های مینارین با نام‌های تجارتی تولیکولاک (بعلت کیفیت پایین تولیدات)، همبرگر و سوسیس و کالباس با نام تجارتی پرشین پودر آسیا (بعلت تعطیلی واحد)، سوسیس و کالباس-کنسرو خوراک مرغ-کنسرو لوبیا چیتی از شرکت اطعمه پارس(بعلت تعطیلی واحد)، کنسرو انواع پلو بدون گوشت و کنسرو پلو (شوید باقلاپلو-شویدپلو) با نام تجارتی گل‌وش(بعلت تعطیلی واحد) باطل شد.

به گفته مدیرکل استاندارد استان تهران در این جلسات همچنین برای شش فرآورده آب نارنج با نام تجارتی کوهک، زعفران رشته‌ای با نام تجارتی سرخوشه، نمک خوراکی یددار از واحد حسین کاظمی، پروتئین سویا-گندم پوست‌کنده- جو پوست‌کنده از واحد تولیدی مونا محمدی و مارال برخورداری، پروانه کاربرد علامت استاندارد دریافت کردند.

صدور پرانه کاربرد علامت استاندارد جهت عرضه محصولات به بازار و نیز ابطال پروانه استاندارد به دلایل مختلف از جمله تعطیلی واحدها و نیز کیفیت پایین تولید از جمله وظابف سازمان استاندارد است که به صورت ماهانه نسبت به آن اقدام می کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اگروفودنیوز، تاریخ انتشار:30خرداد1397، کدخبر: - : www.agrofoodnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
اگر یکم زودتر و با نظارت دقیق تری مسئولین عمل میکردند خیلی زودتر از این ها جلوی این کارخونه ها گرفته میشد
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
0
0
این عمکرد بسیار مثبتی از اداره استاندارد بوده که انشاالله با افزایش نظارت ها دقیق تز بشه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
باید زودتر از اینا این اتفاق میافتاد خیلی از کارخونه های دیگه هم هستن که باید شناسایی بشه
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین