پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۰۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، ۱۸ میلیون لیتر به تولید روزانه بنزین کشور افزوده شده است.

شعار سال: به نقل از وزارت نفت،علیرضا صادق‌آبادی درباره افزایش تولید بنزین در کشور گفت: در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، ۱۸ میلیون لیتر به تولید روزانه بنزین کشور افزوده شده است.

وی با بیان این‌که در مدت یادشده، برخی پالایشگاه‌ها در تعمیرات اساسی بودند، تصریح کرد: تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها به لحاظ کاهش هزینه و زمان انجام آن و این‌که بدون حادثه انجام شد، در نوع خود بی‌نظیر بود.

صادق‌آبادی با اشاره به مواجهه با برخی اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی مانند قطع گاز یا برق و آب در بعضی پالایشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: با وجوداین، به تعهد خود که رسیدن به میانگین تولید ۷۸ میلیون لیتر بنزین در روز بود عمل کردیم.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی اظهار امیدواری کرد که در سه ماه آینده و با خارج شدن پالایشگاه‌ها از مرحله تعمیرات اساسی، تولید بنزین کشور افزایش یابد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 30 خرداد 97، کد مطلب: 4326031: www.ehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
این خبر بسیار خوبی میتونه برای صنعت پتروشیمی ما باشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین