پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۱۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹
خبرگزاری میزان- یک مقام سازمان ملل در اظهاراتی نسبت به وخامت اوضاع انسانی در پی حملات ائتلاف متجاوز سعودی به شهر الحدیده یمن هشدار داد.
شعارسال هماهنگ کننده سازمان ملل در امور بشردوستانه میگوید که پیامدهای عملیات نظامی در شهر الحدیده یمن نگران کننده است و بر زندگی صدها هزار غیرنظامی تاثیر میگذارد.

لیز گراندای صمن ابراز نگرانی درباره وضعیت پیش آمده در شهر الحدیده اظهار داشت که این شهر شاهد وخیمترین وضعیت از آغاز بحران در یمن است.

وی با بیان اینکه کارمندان سازمان ملل در حال کمکرسانی به ساکنان الحدیده هستند تاکید کرد که تا زمانیکه اوضاع این شهر بحرانی است کارمندان سازمان ملل در آن منطقه باقی خواهند ماند.

گراندی با هشدار نسبت به شیوع وبا در شهر الحدیده افزود:  وبا در صدر موضوعاتی است که ما را نگران میکند.

این مقام سازمان ملل در بخش دیگری گفت: در صورتی که مواد غذایی به الحدیده نرسد نزدیک به یکصد هزار کودک در معرض خطر قرار میگیرند.

وی اظهار داشت که الحدیده در سال گذشته یکی از مراکز شیوع وبا در یمن بود.

محمد البخیتی، از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن روز پنج شنبه گفت که اقدامات ارتش و کمیتههای مردمی یمن برای مقابله با حملات ائتلاف متجاوز سعودی به خط ساحلی الحدیده ادامه دارد.

وی که با شبکه المیادین گفتگو کرد، اظهار داشت که نیرو‌های ائتلاف سعودی به دلیل عملیات ارتش و کمیتههای مردمی در حال فروپاشی هستند.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار: 1 تیر1397 ، کدخبر: 429782،www.mizanonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
0
یمن باید سریع تر یک راه حل سیاسی برای برون رفت از این بحران پیدا کند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین