پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۱۸
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی درباره کرامات و فضائل آیت‌الله محمد تقی بهجت، تأکید کرد که از ویژگی‌های حزب‌الله اعتماد، توکل بر خدا و باور پیروزی الهی است که آیت‌الله بهجت همواره بر آن تأکید داشتند.

شعار سال: سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در گفت‌وگو با پایگاه خبری المنار در این اظهارات با اشاره به فضایل و کرامات آیت‌الله العظمی محمد تقی بهجت گفت: من در سفر خود در سال 1985 به قم با آیت‌الله بهجت آشنا شدم و در همان دیدار اولمان با وی مجذوبش شدم. از ویژگی‌های حزب‌الله اعتماد، توکل بر خدا و یقین به پیروزی الهی است که آیت‌الله بهجت همواره بر آن تأکید داشتند.

سید حسن نصرالله گفت: طی جنگ 2006 آیت الله بهجت نامه‌ای برای من فرستاد و در آن گفتند که حزب الله در این جنگ پیروز می‌شود. همچنین امام خامنه‌ای نیز در هفته اول جنگ نامه‌ای برای من ارسال و در آن تأکید کردند که حزب الله در این جنگ پیروز می‌شود و به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: پس از رحلت امام خمینی (ره) چیزی به اسم دبیرکل حزب الله نداشت و امام خامنه‌ای سفارشی در این زمینه کردند. در آن زمان اوضاع لبنان بسیار پیچیده بود و برادران ما با ایجاد دبیرکلی حزب الله موافقت کردند. با من درباره این مساله صحبت کردند اما من گفتم که نمی‌توانم. آن‌ها اصرار کردند اما من قبول نکردم. برای این مساله استخاره کردیم و به سراغ آیت الله بهجت رفتیم بدون اینکه به ایشان چیزی درباره این موضوع بگوییم. ایشان به من گفتند که نباید پیشنهادی را که به من داده‌اند قبول کنم و با اینکه برخی گفته‌اند که به من کمک خواهند کرد اما هرگز کمک نخواهند کرد.

نصرالله گفت: ضمانت واقعی برای کسی که می‌خواهد یک عالم و رهبر شود بعد معنوی و معرفتی است.

وی تصریح کرد: اگر مقاومت از بعد معنوی و معرفتی برخوردار نبود نمی‌توانست در لبنان و منطقه گسترش یابد.

نصرالله گفت که همچنان خواندن کتب حوزوی و درس‌های امام خامنه‌ای را از طریق اینترنت پیگیری می‌کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار 15 فروردین 1395، کد مطلب: 95011503484: آدرس سایت: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین