پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۲۰
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
آیت الله « محمد محمدی ری شهری» تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و عضو مجلس خبرگان تاکید کرد: همه علمای امت اسلامی دو رسالت و ماموریت بسیار سنگین، خطیر وحساس در این شرایط جهان اسلام دارند و آن آگاهی بخشی در خصوص توطئه جریان های تکفیری و حمایت استکبار از آن و همزمان مبارزه با این توطئه ها و جریان ها است.

شعار سال: آیت الله محمدی ری شهری که از صبح چهارشنبه در لبنان به سر می برد، در نشستی با اعضای تجمع علمای مسلمان لبنان متشکل از علمای اهل تسنن و شیعه این کشور شرکت کرد.
رئیس موسسه علمی و فرهنگی دارالحدیث در این نشست اظهارداشت:پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و تداوم و تثبیت آن و جمهوری اسلامی ایران و کسب پیروزی ها یکی بعداز دیگری به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای خلف صالح ایشان، استکبار جهانی به این فکر افتاد تا سازوکارهائی را برای جلوگیری از پیشروی انقلاب اسلامی وتحقق دستاوردهای بیشتر آن ایجاد کند.
عضو مجلس خبرگان خاطرنشان کرد:به دنبال موفقیت های انقلاب و جمهوری اسلامی ایران، جنبش بیداری ومقاومت امت اسلامی اکنون قادر است همه معادلات و موازنه های قدرت در منطقه و جهان را به نفع امت اسلامی تغییر دهد و خسارتی بزرگ به منافع استکبار و هیمنه یک جانبه گرائی آن وارد کند.
رئیس دانشگاه الحدیث تصریح کرد: بعداز شکست همه بهانه ها، توطئه ها و برنامه های اجرا شده علیه انقلاب مبارک اسلامی، دشمنان دریافتند که تنها راه مقابله و مهار حرکت و پیشروی انقلاب و خط مقاومت است و به همین دلیل برنامه هایی حساس و دقیق را برای ایجاد تفرقه و اختلاف در میان امت اسلامی طراحی و اجرا کرده اند.

آیت الله محمدی ری شهری اظهارداشت: دشمنان دریافتند که با ایجاد تفرقه و اختلاف می توانند به وحدت امت اسلامی ضربه زده و آن را تضعیف کنند زیرا تنها در این صورت قادر خواهند بود آن را مهار کرده ، از بین ببرند و چرخ ها را به عقب بازگردانند تا از منافع استکبار و امنیت رژیم صهیونیستی حفاظت شود.
عضو مجلس خبرگان تاکید کرد: از این جا بود که امت اسلامی را به جریان های تندروی و تکفیری مبتلا کردند و استکبار جهانی نیز در چارچوب توطئه ای پیچیده و خبیثانه از این جریان ها حمایت کرد تا به مهمترین ابزار آن برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی (ص)و مهار حرکت انقلاب اسلامی در جهان معاصر تبدیل شوند.

براساس این گزارش، در ابتدای این نشست شیخ « احمد الزین» رئیس هیات امنای تجمع علمای مسلمان لبنان با ابراز خرسندی از سفر آیت الله محمدی ری شهری به لبنان گفت:ما در این تجمع پرچم حمایت از قدس شریف و آزادسازی حتی یک وجب از خاک در اشغال مانده اراضی مقدس مسلمانان از چنگ دشمن صهیونیستی را برافراشته ایم.

شیخ الزین که از علمای برجسته اهل سنت لبنان است، تاکید کرد که ما با آیت الله ری شهری در خصوص کمک به مقاومت اسلامی به رهبری « سیدحسن نصرالله» همزبان و هم رای هستیم 

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)،تاریخ انتشار 22 اسفند 1394، کد خبر: 81999855، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین