پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۷۶
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت ایران از گروه‌های مقاومت همچون حزب‌الله هیچ ارتباطی به برجام ندارد.

شعار سال: محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت ایران از گروه‌های مقاومت همچون حزب‌الله هیچ ارتباطی به برجام ندارد، اظهار کرد: تا زمانی که آمریکا دست از حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی برندارد بدون شک ایران نیز تغییری را در مواضع خود نسبت به دولتمردان آمریکایی ایجاد نخواهد کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره حامی محور مقاومت در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است و بدون شک تا آخرین لحظه نیز از نیروهای مقاومت و بخصوص حزب‌الله به بهترین شکل ممکن حمایت خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حزب‌الله لبنان امروز به عنوان یک گروه و جریان اعتقادی در دنیا مطرح است، تأکید کرد: این گروه توانسته است در بعد اعتقادی و حمایت از مظلومان موج جدیدی را در جهان ایجاد کند که این موضوع قابل تقدیر است.

آصفری خاطرنشان کرد: مبارزات حزب‌الله در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی و جریانات تکفیری قابل تقدیر است و تمامی نهادهای بین‌المللی باید در راستای حمایت از این جریان به بهترین شکل ممکن وارد عمل شوند.

وی با اشاره به اینکه حمایت ایران از حزب‌الله و گروه‌های مقاومتی به توافق برجام و مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای غربی ارتباطی ندارد، تصریح کرد: هیچ تعهدی در مورد عدم حمایت از حزب‌الله در برجام قید نشده و مقامات غربی باید بدانند که ایران از مواضع خود در این زمینه به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 16 فروردین 1395، کد مطلب: 154791:www. mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین