پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۹۴۲
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
رییس اداره محیط زیست آستانه اشرفیه، گفت: روزانه 40 تن زباله وارد جایگاه زباله آستانه در روستای کشل آزاد سرا وارد می‌شود.
شعار سال: رییس اداره محیط زیست آستانه اشرفیه، گفت: روزانه 40 تن زباله وارد جایگاه زباله آستانه در روستای کشل آزاد سرا وارد می‌شود.

جعفر میرزایی در بازدید از جایگاه زباله آستانه در روستای کشل آزاد سرا از اقدامات انجام گرفته توسط شهرداری در خصوص بهبود وضعیت جایگاه، ساماندهی، تکمیل دیوار کشی و همچنین مهار جریان شیرابه و خروج دام های سرگردان ،گفت: در حال حاضر شهرداری آستانه در خصوص مدیریت پسماند و همچنین ساماندهی جایگاه در حال مذاکره است.

وی با بیان اینکه پروژه مدیریت شیرابه نیز در مرحله مطالعه است،اضافه کرد: جایگاه زباله آستانه اشرفیه با وسعت چهار هکتار محصور شده و در 500 متری غرب رودخانه سفیدرود و در جوار روستای کشل آزاد سرا قرار دارد.

میرزایی خاطرنشان کرد: به دلایل عدم مدیریت مناسب در سالیان گذشته،این جایگاه دفن محل بروز اعتراضات محلی بود که با تدابیر در نظر گرفته شده در حال حاضر وضعیت آن در حال بهبود است.

وی تصریح کرد: روزانه در حدود 30 تا 40 تن زباله از شهر آستانه و دهیاری های اطراف وارد جایگاه می شود که شهرداری با همکاری پیمانکار در حوزه تفکیک زباله از مبدا در تلاش است که حجم ورودی زباله را به جایگاه کاهش دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 9 تیر 1397، کدخبر: 97040904519 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین