پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۹۵۳
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
فرماندار ماهشهر گفت: کودکان شکنجه دیده ماهشهری هنوز نزد عمویشان زندگی می کنند و مددجویان بهزیستی مرتب به آنها رسیدگی می‌کنند.
شعار سال: فرماندار ماهشهر گفت: کودکان شکنجه دیده ماهشهری هنوز نزد عمویشان زندگی می کنند و مددجویان بهزیستی مرتب به آنها رسیدگی می‌کنند.

محسن بیرانوند ایلنا اظهار داشت با اشاره به اینکه والدین کودکان شکنجه دیده با قید وثیقه از زندان آزاد شده‌اند گفت: خبریدر فضای مجازی مبنی بر اینکه این کودکان مجددا نزد پدر و نامادری‌شان زندگی می‌کنند منتشر شده که صحت ندارد، زیرا کودکان در منزل عموی‌شان هستند  و بازگشت دوباره  آنان نزد والدین‌شان درست نیست.

 وی افزود: نیروهای اورژانس اجتماعی نیز مرتب در منزل عموی این کودکان حضور پیدا می‌کنند و از اوضاع جسمی و روحی آنها باخبرند. همچنین این کودکان از کمک‌های مالی و معنوی  مردم و  بهزیستی  نیز برخوردارند.
 
براساس این گزارش، اردیبهشت ماه سال جاری خبری مبنی بر شکنجه سه کودک ماهشهری توسط نامادری و پدرشان رسانه‌ای شد و عکس‌های کودکان شکنجه‌دیده در فضای مجازی منتشر شد. طبق گفته‌های این کودکان والدین‌شان دهان آنان را با چسب حرارتی می‌بستند و آنها را شکنجه می‌کردند.
 
در ادامه پدر و نامادری این کودکان دستگیر و روانه زندان شدند اما هفته گذشته خبر آزادی این والدین به قید وثیقه منتشر شد و پس از آن فعالان حوزه اجتماعی نسبت به آزادی این پدر و نامادری انتقاد کرده و از این بابت که احتمال دارد کودکان دوباره نزد پدر و نامادری خود نگهداری شوند ابراز نگرانی کرده‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: 9 تیر 1397، کدخبر: 639080 ، www.ilnanews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین