پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۶۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
مدیرکل بهزیستی استان خوزستان درباره آخرین وضعیت سه کودک ماهشهری که توسط پدر و نامادری شکنجه شده‌اند، گفت: " انگیزه این دو نفر از آزار کودکان نیز هنوز مشخص نیست و منتظر هستیم تا انگیزه اصلی آنها از سوی قوه قضاییه اعلام شود.

شعار سال: مدیرکل بهزیستی استان خوزستان درباره آخرین وضعیت سه کودک ماهشهری که توسط پدر و نامادری شکنجه شده‌اند، گفت: " انگیزه این دو نفر از آزار کودکان نیز هنوز مشخص نیست و منتظر هستیم تا انگیزه اصلی آنها از سوی قوه قضاییه اعلام شود. تا جایی که پرسیده‌ایم پدر این کودکان معتاد نبوده است اما هنوز منتظر جواب آزمایش ها از سوی قوه قضاییه‌ایم. به گفته دادستانی، وضعیت روحی و روانی پدر در شرایط عادی است اما هنوز به عنوان روان‌شناس نتوانسته‌ایم با وی مصاحبه‌ای انجام دهیم."

- مدیرکل بهزیستی استان خوزستان همچنین گفت که نامادری این کودکان یک بار در روز اول دستگیر شده و سپس به قید وثیقه آزاد شده اما روز گذشته بار دیگر دستگیر و در حال حاضر در زندان به سر می برد.

- او اضافه کرد که این سه کودک در حال حاضر از بیمارستان مرخص شده و در منزل عمویشان به سر می برند. عموی آنها کفالت موقت آنها را بر عهده گرفته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی 55آنلاین، تاریخ 6 اردیبهشت 97، کد مطلب: 132483: www.55online.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
پدرش رو باید در بیارید این کثافت را . یا بره تمارستان یا زندان.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
واقعا به اون هم میشه گفت مادر؟؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
در کشور های دیگه به رشد کودکان توجه بیشتری میشه

ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین