پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۵۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
عضو هیئت عامل سازمان راهداری از تهیه طرح توجیهی افزایش تعرفه حمل فراورده‌های نفتی خبر داد و گفت: مسئله وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به افزایش قیمت، لاستیک، لوازم یدکی و... حاد است و به‌عنوان یکی از نیازهای رانندگان باید تأمین شود.

شعار سال: فرامرز مداح در نشست خبری تشریح اقدامات صورت‌گرفته برای رسیدگی به مشکلات رانندگان، اظهار کرد: مطالبات رانندگان به سه دسته تقسیم می‌شود؛ یک دسته مربوط به مجلس است که می‌توان به سخت و زیان‌آور محاسبه‌کردن شغل رانندگی اشاره کرد. قانون فعلی مشاغل سخت و زیان‌آور برای رانندگان قابل اجرا نیست و باید قانون خاصی برای رانندگان نوشته یا به قانون فعلی تبصره‌هایی برای استفاده الحاق شود. او با بیان اینکه دسته دوم دستگاه‌های دولتی غیر وزارت راه‌وشهرسازی و دسته سوم سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است، افزود: بیمه رانندگی یکی از خواسته‌های رانندگان است و مباحث مربوط به این کار از طریق اصناف باید در وزارت کار پیگیری شود. مسئله وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز با توجه به افزایش قیمت، لاستیک، لوازم یدکی و... حاد است و به‌عنوان یکی از نیازهای رانندگان باید تأمین شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه شرق، تاریخ انتشار 11 تیر 97، شماره: 3184


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
بالاخره کمی از این اعتراضات کامیونداران داره جواب میده
س.د76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
اخرش پولشو از مردم قراره بگیرن بازم خودمردم ضرر میکنن
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین