پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۹۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۳
«سلمان شیخ» کارشناس امور خاورمیانه گفت: حضور ایران در سوریه موضوعی سرنوشت ساز برای تهران است و دستیابی به معامله ای میان آمریکا و روسیه برای اخراج ایران از سوریه هرگز موفق نخواهد شد.

شعارسال: به نقل از سی ان ان عربی، شیخ در گفتگو با همین شبکه اظهار کرد: بحث های زیادی درباره یک معامله بزرگ وجود دارد. اولا خوب است که آمریکا و روسیه با یکدیگر همکاری کنند اما ما می دانیم که چنین همکاری بوِیژه در پرونده سوریه که بزرگتر از سوریه است، مستلزم دخالت بیشتر قدرت های بین المللی بویژه اروپا است.

وی افزود: از نظر من دستیابی به توافقی مبنی بر اخراج ایران از سوریه غیرممکن است زیرا جای پای ایران در آنجا تثبیت شده است. بقای ایران در سوریه موضوعی است که تهران آن را راهبردی و سرنوشت ساز می داند.

این تحلیلگر خاورمیانه اظهار کرد: اشتباه بزرگی که دولت سابق آمریکا مرتکب شد این بود که توافق هسته ای و اهداف ایران در منطقه را به هم ربط نداد در حالی که ترامپ این دو را به هم پیوند داده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری شفقنا ، تاریخ انتشار: 17 تیر 1397، کد خبر: 595004 ، www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
0
ایران در سوریه حالا حالا ها ماندگان شده است به کوری چشم بقیه ؛ امیدواریم سریع تر بحران سوریه به پایان خود نزدیک شود
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ایران هنوز منافع بسیاری در این کشور دارد و به این راحتی ها از سوریه بیرون نمیرود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین