پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۱۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
زاسپیکین تأکید کرد:«مطرح کردن خروج ایران و حزب الله از سوریه در این شراط نه مجاز است و نه ممکن زیرا تروریسم در سوریه هنوز از بین نرفته است.»
شعارسال: به نقل از خبرگزاری آلمان، روسیه اعلام کرد که ایران و حزب الله نباید از سوریه خارج شوند.

«الکساندر زاسیپکین» سفیر روسیه در لبنان گفت که خروج ایران و حزب الله از سوریه در این شرایط نه مجاز است و نه ممکن زیرا تروریسم در سوریه هنوز از بین نرفته است.

زاسیپکین تأکید کرد:«مطرح کردن خروج ایران و حزب الله از سوریه در این شراط نه مجاز است و نه ممکن زیرا تروریسم در سوریه هنوز از بین نرفته است

وی افزود: تمرکز بر این موضوع در این مرحله توسط اردوگاه مقابل صورت می گیرد تا تردید به وجود آورده و مشکلاتی میان محور مقاومت و روسیه به وجود بیاورد و این مساله ای غیرقابل قبول است

زاسیپکین تأکید کرد: روابط میان روسیه و محور مقاومت در سوریه روابط همکاری است.

وی حضور آمریکا در سوریه را یکی از دلایل پیچیدگی کنونی اوضاع در سوریه و نرسیدن به راه حل ها دانست.

سفیر روسیه تأکید کرد: حوادث در سوریه به شکل دینامیکی متحول می شود و طی یک یا دو ماه نمی توان انتظار داشت که نتایج نهایی در همه عرصه ها رخ دهد زیرا اهداف اساسی مطرح شده به طور مثابل پیش روی محور مقاومت و روسیه هنوز تکمیل نشده حتی اهداف اساسی مانند از بین بردن تروریسم و اوضاع در سوریه محقق نشده است.

سفیر روسیه در لبنان تصریح کرد که روسیه از کنترل ارتش سوریه بر همه مرزهای این کشور حمایت می کند و عنوان کرد: اوضاع در سوریه گام به گام تغییر می کند.

سفیر روسیه در لبنان درباره تحولات لبنان نیز گفت که تشکیل دولت لبنان زیاد طول نمی کشد و همانطور که می گویند بعد از عید(فطر) تشکیل می شود.

وی تصریح کرد: پیچیدگی های بین المللی و منطقه ای برای تشکیل دولت تا حدود زیادی اکنون تأثیر ندارد زیرا تمایل سیاسی شدیدی برای تشکیل دولت وجود دارد.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازپایگاه خبری جماران، تاریخ انتشار: 22خرداد 1397 ، کدخبر: 940513، www.jamaran.ir 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
مطمئنا به هیچ عنوان سوریه را به خاطر امریکایی ها ترک نخواهیم کرد
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
0
0
واقعا نمیدونم تو چه اوضاعی گیر کردیم ولی هرچی که هست میدونم روسیه قابل اعتماد نیست
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین