پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۹۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۸
خبرگزاری رویترز روز جمعه گزارش داد، جلسه 10 ساعته نمایندگان مجلس آمریکا و یکی از ماموران اف بی آی و مخالف دونالد ترامپ به هیاهو، هرج و مرج و ناسزا کشید.
شعارسال: پیتر استروزک (Peter Strzok) در جریان این جلسه پرسش و پاسخ از عملکرد خود در دوران انتخابات دفاع کرد و حاضر نشد تا در مورد تحقیقات دادستان ویژه در مورد دخالت روسیه در انتخابات آمریکا به سوالات نمایندگان پاسخ دهد.

در جریان این جلسه که نمایندگان دمکرات و جمهوریخواه بارها بر سر یکدیگر فریاد کشیده و ناسزا گفتند، استرزوک گفت که عقاید شخصی وی هیچگاه بر کار وی تاثیر نگذاشته است.

استرزوک در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 به تحقیق در مورد پرونده ایمیل های شخصی هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات ترامپ، مشغول بود و با همکارش 'لیزا پیج' روابط نامشروعی برقرار کرده و پیامک های سیاسی فراوانی رد و بدل می کرد.

استرزوک در یکی از این پیامک ها به پیج گفته بود که 'ما' جلوی پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری را می گیریم.

در جریان جلسه دیروز، این مامور اف بی آی به نمایندگان گفت که منظور وی از 'ما' مردم آمریکا بوده است چرا که به گمان وی انتقاد ترامپ از خانواده های سربازان جان باخته آمریکایی منجر به شکست نامزد جمهوریخواهان در انتخابات می شد.

استرزوک پس از پیروزی ترامپ در انتخابات، در پرونده بررسی دخالت احتمالی روسیه در انتخابات که ریاست آن را رابرت مولر دادستان ویژه منصوب وزارت دادگستری بر عهده دارد مشغول به کار شد.

در جریان جلسه دیروز که دمکرات ها آن را سیرک و دادگاه خوانده و آن را به سود کرملین و پوتین دانستند، استروزک به دلیل در جریان بودن تحقیقات پرونده دخالت احتمالی روسیه در انتخابات آمریکا، از پاسخ به پرسشی در مورد بازجویی های این پرونده خودداری کرد.

استرزوک ماه پیش نیز در جلسه ای غیر علنی پاسخگوی سوالات نمایندگان مجلس بود و قرار است که همکار وی لیزا پیج نیز در جلسه ای مشابه حضور یابد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 22تیر 1397 ، کدخبر: 82969336،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
ا.ح75
حیف که ایشان نتوانست دخالت روسیه در این انتخابات را اثبات کند
حسین331
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
ا.ح75
ترامپ به همین سادگی ها هم رئیس جمهور نشده بود ؛ دست های پشت پرده ای در کار بوده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین