پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۲۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
مدیر روابط عمومی ایران مال گفت: 300 خودرو در پارکینگ این شرکت مربوط به ناوگان تاکسی رانی اختصاصی این مجموعه است و متعلق به هیچ یک از فرزندان مسئولان ارشد نظام نیست.

شعارسال: هفته گذشته خبری مبنی بر احتکار 2500 خودرو خارجی در پارکینگ ایران مال در فضای مجازی و برخی از رسانه ها منتشر شد.

عدم پیگیری رسانه ها از علت وجود این تعداد خودروی خارجی در پارکینگ ایران مال از مسئولان مربوطه موجب شد تا برخی از رسانه های ضد انقلاب شایعه کنند که این خودروها متعلق به یکی از فرزندان مسئولین ارشد نظام است.

برای پیگری این موضوع با اثنی عشری مدیر روابط عمومی ایران مال گفت وگو کردیم وی در پاسخ به برخی شایعاتی که طی ساعات و روزهای اخیر مطرح شده و البته به برخی رسانه‌ها نیز راه یافته است، گفت: از شروع پروژه ایران مال قریب به هفت سال می‌گذرد و در این مدت سرمایه هنگفتی صرف ساخت بزرگترین مال ایران و خاورمیانه شده و تلاش بر این بوده تا نمادی از توانایی، تدبیر، تعقل، تلاش و تکاپوی ایرانی در پایتخت کشورمان به وجود آید. دقت در همین نکات کافی‌‌ست تا دریابیم سرمایه گذاری زودبازده جایی در این پروژه عظیم نداشته و ندارد.

وی ادامه داد: هرکسی حتی اگر از دور دستی بر آتش ساخت و ساز داشته باشد می‌داند که سرمایه گذاری هفت ساله برای احداث بزرگترین مال کشورمان که بزرگترین مال خاورمیانه و سومین مال بزرگ جهان است، هیچ سنخیتی با ورود به بازارهای زودبازده ندارد چه برسد ورود به مقوله احتکار و بی اخلاقی‌هایی که در بازار متلاطم اقتصادی دیده می‌شود.

اثنی عشری در خصوص تصاویر منتشر شده تحت عنوان احتکار 2500 خودرو خارجی در پارکینگ ایران مال، تصریح کرد: انتشار چنین شایعاتی سوء استفاده از فضای اقتصادی کنونی کشور و در راستای اهداف سیاسی است و نسبت دادن این اقدامات به سرمایه گذاری که اشتغال آفرینی یکی از برنامه های مهمش است، نهایت بی اخلاقی است که متاسفانه برخی رسانه‌ها نیز با این موج هم مسیر شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: برخلاف شایعات منتشر شده، بازار بزرگ ایران بر اساس سیاست توسعه‌ای خود و مشابه تمام مال‌های بزرگ و استاندارد دنیا که نمونه آن در برخی کشورهای کوچک منطقه نیز دیده می‌شود، از چند سال پیش برنامه‌ریزی خود را برای ایجاد ناوگان تاکسیرانی اختصاصی ایران‌مال آغاز کرده و دراین راستا قراردادی را با یک مجموعه به‌عنوان پیمانکار به امضا رسانده که در سال 1395 به خرید 300 دستگاه خودرو از نوع اپتیما و سراتو منجر شد.

وی گفت: تصاویر منتشر شده مربوط به این ناوگان اختصاصی است که البته در رسانه ها اعلام شده است که این خودروها 2500 خودرو است.

وی خاطرنشان کرد: تنها مرجع رسمی و موثق اخبار مجموعه بازار بزرگ ایران، روابط عمومی این مجموعه است و از فعالان رسانه ای و خبرنگاران می‌خواهیم که پیش از درج اخبار و به منظور اطلاع از صحت و سقم شان با این مجموعه ارتباط بگیرند تا خدای ناکرده در دام شایعه سازان نیفتند و به مانند این شایعه، به واسطه چند تصویر و بی اطلاعی در خصوص شان اطلاعات غلط و کذب مخابره نکنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی فردا، تاریخ انتشار: 23تیر 1397 ، کدخبر: ۸۴۳۶۸۵،www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
اگر هم باشه این ها جرئت ندارند که فاش کنند ؛ چون که دو روز بعد احتمالا جنازه این هارو خواهیم دید
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین