پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۴۲۳۴
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت اصلی مجلس دهم تدوین برنامه جامع ششم توسعه اقتصادی کشور است.

شعارسال: محمدرضا پورابراهیمی در جمع مردم شهرستان راور ضمن تقدیر از حضور مردم در انتخابات 7 اسفند و خلق حماسه ای دیگر اظهار کرد: مردم شهرستانهای کرمان و راور با حضور حداکثری خود در انتخابات پیمان مجددی با امام (ره)، رهبری و شهدای انقلاب اسلامی بستند که باعث استمرار مسیر حرکت نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حل مشکلات اقتصادی افزود: چهار سال آینده را با محوریت مباحث اقتصادی با اولویت حل مشکلات اشتغال جوانان از هفتم خرداد در دستور کار مجلس دهم قرار خواهیم داد و به عنوان یک تکلیف شرعی با تمام توان در این عرصه تلاش خواهیم کرد.

پورابراهیمی با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه تصریح کرد: اولویت مجلس دهم برنامه ششم توسعه اقتصادی کشور خواهد بود که از خرداد اولین گام را برای تدوین یک برنامه جامع پنج ساله برای بخش اقتصاد در کشور که برنامه ششم توسعه، آغاز خواهیم کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به موضوعات مهم در بودجه 95 بیان کرد: با پیگیری که در مجلس انجام شد، مصوبه خوبی در خصوص بیمه عشایر و روستائیان انجام پذیرفت که امیدواریم با یک اعتبار ویژه در صورت تصویب در صحن علنی مجلس گام مهمی در این زمینه برداشته شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه افزود: در کمیسون تلفیق با پیشنهادی که ارائه شد منابع خوبی برای بیمه قالی بافی درکشور اختصاص داد که امیدواریم بخشی از ظرفیت‌هایی موردنیاز مردم منطقه راور تکمیل شود.

وی با اشاره به هدفمندی یارانه ها تصریح کرد: 70 درصد مردم در سال 95 مثل سابق یارانه خواهند گرفت و 30 درصد از پردرآمدها که متوسط دریافتی آنها از 35 میلیون تومان در سال بیشتر است و یا کسانی که جزو افراد خاص از قبیل عضو هیئت علمی دانشگاها، نمایندگان مجلس، قضات، بازرگانان، تجار و ... هستند، یارانه آنها در سال جاری قطع خواهد شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس تصریح کرد: منابع حاصل از قطع 30 درصد از یارانه بگیران به بحث اشتغال اختصاص خواهد یافت و در صورت تصویب در صحن علنی مجلس در بودجه سال 95 به دولت ابلاغ خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به تقویت بنیه دفاعی کشور اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع، پیشنهادی ارائه و 5000 میلیارد تومان منابع برای تقویت بنیه دفاعی کشور در نظر گرفته شد که به اقتدار نظام جمهوری اسلامی کمک خواهد کرد و امیدواریم این مجموعه از اقدامات با همراهی دولت تبدیل شود به یک بخش از کارهای عملیاتی که خروجی آن در پایان سال شاخص های ارزیابی دولت را مورد ارزیابی قرار دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: چشم انداز اقتصادی ایران چشم انداز مثبتی است و با همت و تلاش مردم و مسئولین دهه پیش رو به دهه اقتدار اقتصادی نظام جمهوری اسلامی در منطقه تبدیل خواهد شد و این امکان پذیر است.

در ادامه این سفر پورابراهیمی ضمن بازدید از روستاهای فیض آباد، کهنوج و ده علی از توابع شهرستان راور در جمع مردم این مناطق حضور یافت و از نزدیک مسائل و مشکلات مردم را مورد بررسی قرار داد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 21فروردین1395، کدخبر: 95012107759: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین