پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۷۲
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از اسکان منتخابان مجلس دهم در تهران توسط رئیس مجلس انتقاد کرد.

شعارسال: نیره اخوان نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر(چهارشنبه)، مجلس در سخنانی گفت: طبق ماده 24 آیین‌نامه داخلی مجلس نظارت بر کلیه امور مالی، اداری، استخدامی، سازمانی و اقتدار مجلس و جایگاه قانونی نمایندگان برعهده رئیس مجلس است.

وی خطاب به لاریجانی گفت: من این سوال را از شما می‌پرسم، ترتیباتی در زمینه انتقال و اسکان منتخبان مجلس دهم از سوی شما داده می‌شود، در حالی که اینها صرفا منتخب هستند و هنوز نماینده نشده‌اند.

اخوان تاکید کرد: این هزینه‌ها متعلق به بیت‌المال است و متناسب با سال اقتصاد مقاومتی نیست و شما(لاریجانی) باید در این موارد نظارت کنید که این خرج‌ها و هزینه‌ها روی دست ملت گذاشته نشود.

نماینده مردم اصفهان خاطرنشان کرد: ما از اعضای هیئت رئیسه هم توقع داریم که این موضوع را پیگیری کنند و در جلسات‌شان مطرح شود.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به تذکر اخوان گفت: ما پول کسی را به کس دیگری نداده‌ایم و بنده نمی‌دانم که منبع اطلاعات شما کجاست. اما به شما پول می‌دهیم که به اصفهان بروید ولی پول کس دیگری را به کس دیگری نداده‌ایم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 24فروردین1395، کدخبر: 1046748: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین