پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۶۶۷
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۸
معاون محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست از پیشنهاد پذیرش مسئولیت در سفارت ایران در فنلاند خبر داد و گفت: هنوز این تصمیمات نهایی نشده و در حال انجام مراحل اداری و تشریفاتی است.

شعارسال: پروین فرشچی، معاون محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شایعات مطرح شده پیرامون برکناری‌اش از سازمان حفاظت محیط زیست و انتصاب به عنوان سفیر ایران در سوئد را رد و اظهار کرد: هنوز اقدامات اداری و تشریفاتی آن در حال انجام است و به طور نهایی و قطعی نشده و پیشنهاد پذیرفتن مسئولیت در سفارت فنلاند مطرح است.

وی در مورد خبرهایی مبنی بر برکناری از سازمان حفاظت محیط زیست نیز گفت: هنوز کارهای اداری صورت نگرفته است و عزلی در کار نیست بلکه به طور معمول وقتی موقعیت دیگری به فردی پیشنهاد می‌دهند به معنای عزل نیست، در شرایط فعلی وقتی پیشنهاد پذیرش مسئولیت در سفارت فنلاند را با من مطرح کردند یعنی ارتقاء شغلی یافته‌ام و نمی‌توانم به طور همزمان معاون سازمان و سفیر ایران باشم بنابراین باید شخصا نامه نگاری کنم تا در سفارت به ادامه کار بپردازم.

فرشچی خبرهای رسیده مبنی بر دو تابعیتی بودنش را رد کرد و گفت: اگر کسی دو تابعتی باشد هیچ وقت سفیرش نمی‌کنند؛ بلکه از هر شغل دولتی فرد را کنار می‌گذارند بنابراین من اگر دو تابعتیی بودم دولت چنین تصمیمی در مورد ادامه فعالیت من نمی‌گرفت و ارتقاء رتبه پیدا نمی‌کردم.

معاون محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست ادامه داد: هنوز رفتن من از سازمان به طور قطعی نیست و حتی اگر چنین تصمیمی نهایی شود باز هم تا شهریور ماه باید در سازمان حفاظت محیط زیست به کار خود ادامه دهم زیرا باید اقدامات و برنامه‌های خود را تحویل بدهم و اینگونه نیست که نتایج 5 سال زحمت را رها کنم و باید همه این برنامه‌ها به فرد جدید و کارشناسان مربوطه واگذار و آموزش داده شود.

وی تاکید کرد: چون هنوز رفتن من از سازمان قطعی نشده بنابراین جایگزین هم هنوز مشخص نیست و در صورت رفتن من باید در این مورد تصمیم گیری شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 26تیر1397، کدخبر: 406580: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین