پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۳۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
روابط عمومی وزارت امور خارجه اعلام کرد: ادعای دو تابعیتی بودن خانم دکتر فرشچی کذب و بی اساس است.
شعارسال: روابط عمومی وزارت امور خارجه با رد ادعای بی اساس و مغرضانه مطرح شده در خصوص دو تابعیتی بودن سرکار خانم دکتر پروین فرشچی که اخیرا به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در فنلاند منصوب شده است، اعلام کرد: این ادعا همچون ادعاهای قبلی مطرح شده بی هیچ دلیل و مدرک و از پایه و بنیان کذب است.

بررسی های به عمل آمده در وزارت امور خارجه و وزارت اطلاعات نشان می دهد ایشان تابعیت و یا مجوز اقامت از هیچ کشور خارجی ندارند و راویان این گونه قصه های دروغ با چنین جو سازی های بی حاصل صرفا اهداف کم ارزش و موضوعات شخصی و جناحی خاصی را دنبال می کنند که اصولا قابل توجه و اعتنا نیست.

پروین فرشچی به عنوان سفیر جدید کشورمان درفنلاند انتخاب شد. فرشچی پیش از این معاون سازمان حفاظت محیط زیست را برعهده داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار: 27 تیر 1397 ، کدخبر: 790900 ، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
عجیبه این همه هجمه تو یه مدت تقریبا کوتاه علیه این همه مدیر محیط زیستی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین