پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۸۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴
رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با اشاره به وضعیت اجرای برجام گفت: تکلیف ۵۰ قراردادی که پس از برجام امضا شد باید مشخص شود.

شعارسال: رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با اشاره به وضعیت اجرای برجام گفت: تکلیف ۵۰ قراردادی که پس از برجام امضا شد باید مشخص شود.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دهمین گزارش وزارت امور خارجه از نحوه اجرایی شدن برجام ۲۶ تیر به این کمیسیون واصل شده است، گفت: هفته آینده از مسئولان وزارت امور خارجه دعوت می‌شود تا با حضور در کمیسیون درباره این گزارش بحث و تبادل نظر شود.

وی با بیان اینکه آخرین وضعیت اجرای برجام پس از خروج آمریکا از این معاهده بین‌المللی در کمیسیون بررسی می‌شود، ادامه داد: باید مشخص شود سرنوشت ۵۰ قراردادی که پس از انعقاد برجام، منعقد شده بود در شرایط فعلی چگونه است.

نماینده اسلام‌آباد غرب در مجلس با اعلام اینکه در جلسه هفته آینده کمیسیون از مسئولان سازمان انرژی اتمی نیز دعوت می‌شود تا با حضور در کمیسیون، گزارشی از آخرین اقدامات این سازمان ارائه کند، اضافه کرد: مسئولان سازمان انرژی اتمی باید با حضور در کمیسیون آخرین اقدامات این سازمان برای رسیدن به ۱۹۰ هزارسو را تشریح کند.

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس تصریح کرد: هفته آینده مسئولان وزارت‌خارجه که برای تشریح آخرین وضعیت اجرایی شدن برجام در کمیسیون حضور می‌یابند قطعاً گزارشی درباره آخرین وضعیت مذاکره با اروپایی‌ها نیز به اعضای کمیسیون ارائه می‌کنند.

فلاحت‌پیشه از بازدید اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس از تاسیسات هسته‌ای کشور خبر داد و گفت: در حال فراهم کردن مقدمات این کار از طریق سازمان انرژی اتمی هستیم که در روز‌های آینده این بازدید‌ها انجام می‌شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازپایگاه خبری تحلیلی فردا ، تاریخ انتشار: 30 تیر 1397 ، کدخبر: 847045،www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
0
ا.ف75
واقعا جای تاسف داره که اینا به همین راحتی تونستن مارو به بازی بگیرن و با شرف و امنیتمون بازی کنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
0
0
کسی رو نمی کنه ولی متاسفانه با از بین رفتن برجام کشور ضرر های زیادی رو متحمل شد
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین