پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۱۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲
مدیر امور آبفای شهرستان جوانرود گفت: بیش از 3 هزار و 550 مترلوله گذاری شبکه فاضلاب، در اقطار مختلف طی امسال در سطح شهر جوانرود اجرا شده است.

شعار سال: علی رحمانی طول و اقطار مختلف شبکه فاضلاب اجرا شده در سطح شهر را شامل 550 متر لوله گذاری خط انتقال سایز 700 میلیمتر، یک هزار و 300 متر خط انتقال سایز 400 میلیمتر و یک هزار و 700 متر لوله گذاری با سایز 200 میلیمتر پلی اتیلنی عنوان کرد.

به گفته وی همچنین در این مدت 74 باب منهول فاضلاب از نوع پلی اتیلن به منظور بهبود و بهره برداری بهتر در شهر جوانرود به شیوه مدرن اجرا گردیده است.

رحمانی هدف از اجرای شبکه فاضلاب مدرن را، ارتقای سطح بهداشت و کیفی زندگی، کاهش هزینه بهره برداری، انتقال و جمع آوری فاضلاب و هدایت آن به سمت تصفیه خانه فاضلاب ضلع غربی شهر جوانرود اعلام کرد.

مدیر آبفای جوانرود طول شبکه فاضلاب شهر جوانرود را 92 کیلومتر عنوان کرد و گفت: تاکنون 61 درصد شبکه فاضلاب شهر جوانرود به شکل مدرن اجرا و حدود 8 هزار انشعاب نیز به شکل مدرن درسطح شهر نصب شده است.

وی تأکید کرد: حدود 39 درصد شبکه فرسوده و بافت قدیمی در سطح شهر باقی مانده است که با توجه به ضرورت و اهمیت جمع آوری فاضلاب در ارتقای سطح بهداشت و زیست محیطی و کاهش هزینه نگهداری و بهره برداری بهتر، در صورت تامین منابع مالی آبفای شهری مصمم است نسبت به اجرای آن اقدام نماید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تیتربرتر ، تاریخ انتشار 30 تیر 97، کدمطلب:85807، www.titrebartar.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
خدا کنه با این رقم باز مشکل فاضلاب نباشه واقعا کلافه کننده م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین