پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۱۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
فرماندار سرپل ذهاب گفت: هم اکنون در شهر سرپل‌هاب ورود سیل به چادر و کانکس زلزله زدگان نداریم و مشکل روستای "ریزه‌وند" نیز حل شده است.
شعار سال: فرماندار سرپل ذهاب گفت: هم اکنون در شهر سرپل‌هاب ورود سیل به چادر و کانکس زلزله زدگان نداریم و مشکل روستای "ریزه‌وند" نیز حل شده است.

محبت جمالی‌نیا، شدت بارندگی‌های بهار امسال در سرپل ذهاب را بی‌سابقه دانست که مشکلاتی را برای مردم و خصوصا کشاورزان در روستاها ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه شدت بارندگی‌ها را در چند روز اخیر داشتیم، تاکید کرد: این امر باعث شده به دلیل عدم لایروبی کانال کشاورزی در روستای ریزه‌وند نجف شاهد وقوع سیلاب در این روستا و درگیر شدن کانکس‌ها و چادرهای 13 خانوار باشیم.

فرماندار سرپل ذهاب از امدادرسانی سریع به این 13 خانوار یاد کرد که با همکاری دستگاه‌های امدادرسان و ماشین آلات سبک و سنگین انجام شد.

به گفته جمالی‌نیا با تدابیری که برای این روستا در نظر گرفته شد و سیل بندی که در این منطقه نصب شد، اکنون که هنوز هم بارندگی زیادی داریم مردم دیگر با مشکلی مواجه نیستند.

وی تاکید کرد: در منطقه "میان‌کل" و "جلالوند" نیز به دلیل شدت سیلاب بالادست و کم حجم بودن مسیر، پلی که در این منطقه وجود دارد تحت تاثیر قرار گرفت که دو شانه در راست و چپ پل حفر کردیم تا مشکل آن رفع شود.

فرماندار سرپل ذهاب با اشاره به اینکه در حوزه چادرها و کانکس‌های سطح شهر مشکل حادی وجود ندارد، اضافه کرد: تمهیدات لازم برای جلوگیری از آبگرفتگی چادرها و کانکس‌ها در محل کمپ‌های اسکان مردم اندیشیده شده است.

جمالی‌نیا معتقد است، پراکندگی نصب چادرها و کانکس‌ها باعث شده کار کمی دشوار شود، اما تجارب این چند ماه به مردم آموخته که در نزدیک مناطقی که چار آبگرفتگی می‌شود یا جایی‌که مسیر سیلاب است، اسکان پیدا نکنند.

وی خاطرنشان کرد: در مناطق شهری مشکل  ورود سیل به چادر و کانکس‌ها، قطعی برق، ریزش ساختمان و آوار و ... نداشتیم.

فرماندار سرپل ذهاب ا اعزام اکیپ‌هایی به مناطق روستایی هم خبر داد تا اگر مشکلی در این مناطق وجود دارد و یا سیلابی در منطقه‌ای ایجاد شده، به مردم امدادرسانی شود.

جمالی‌نیا بیان کرد: بر اثر بارش ها اراضی کشاورزی مردم آسیب دیده که جهاد کشاورزی در حال بررسی میزان خسارت است.

وی از پای کار بودن هشت بنیاد مسکن از استان‌های مختلف کشور با حدود 300 دستگاه ماشین آلات برای کمک به مردم در شرایط بحرانی خبر داد و گفت: هلال احمر و نیروهای نظامی و انتظامی، شرکت آب و فاضلاب، شهرداری و ... نیز همه پای کار هستند.

فرماندار سرپل ذهاب بیان کرد: اگرچه مردم این منطقه در کنار بحران زلزله، بحران سیل را هم شاهد بودند، اما با تدابیر و اقداماتی که انجام شد کمترین مشکل و خسارت برای مردم پیش آمد.

جمالی‌نیا تاکید کرد: آماده‌باش‌ همچنان برای بارندگی پایان هفته نیز ادامه دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1397، کدخبر: 97021005656 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
خدا رو شکر
انشاالله که با زحمت پاسداران هر چه زود تر مردم به خونه هاشون برگردن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین