پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۵۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از مسدود شدن مسیرهای زیرگذر تقاطع های غیرهمسطح کرمانشاه همزمان با شروع فعالیت سامانه بارشی خبر داد.وی افزود: فعالیت این سامانه از امشب آغاز شده و تا اواخر وقت روز دوشنبه (۱۲ فروردین) ادامه دارد و اوج بارش‌ها نیز یکشنبه شب خواهد بود. سالاری تصریح کرد: فعالیت این سامانه تقریباً تمام استان را در برمی‌گیرد، اما عمدتاً شهرستان‌های غربی مانند گیلانغرب و نیز برخی شهرستان‌های شرقی و شهر کرمانشاه بیش از همه از فعالیت این سامانه متأثر خواهند شد.

شعار سال: مهرداد سالاری با اشاره به ورود سامانه بارشی قوی به جو استان از اواخر وقت امروز (۱۰ فروردین) اظهار کرد: بنابر اعلام کارشناسان سازمان هواشناسی این سامانه می‌تواند تا حدود ۱۴۰ میلی متر بارش داشته باشد و در همین راستا تمام دستگاه‌ها به حالت آماده باش درآمده‌اند.

وی افزود: فعالیت این سامانه از امشب آغاز شده و تا اواخر وقت روز دوشنبه (۱۲ فروردین) ادامه دارد و اوج بارش‌ها نیز یکشنبه شب خواهد بود.

سالاری تصریح کرد: فعالیت این سامانه تقریباً تمام استان را در برمی‌گیرد، اما عمدتاً شهرستان‌های غربی مانند گیلانغرب و نیز برخی شهرستان‌های شرقی و شهر کرمانشاه بیش از همه از فعالیت این سامانه متأثر خواهند شد.

وی با اشاره به پرشدن ظرفیت عمده سدهای استان گفت: با هماهنگی که با آب منطقه‌ای صورت گرفته خروجی آب سدها تنظیم شده، بطوری که با بارش‌های این سامانه دچار مشکل نشویم و جای هیچ نگرانی در خصوص سدهای استان نیست.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه بسیاری روستاهای استان نزدیک رودخانه استقرار دارند، از تخلیه واحدهای مسکونی روستایی در معرض خطر خبر داد و افزود: با هماهنگی بنیاد مسکن و هلال احمر ساکنان حدود ۷۰۰ واحد مسکونی روستایی اسکان اضطراری داده شده‌اند، اما هیچ روستایی بطور کامل تخلیه نشده است.

وی یادآور شد: اماکن ورزشی و آموزشی نیز در اختیار فرمانداران قرار داده شده تا افرادی را که در نقاط پر خطر ساکن هستند، در این اماکن اسکان دهند.

سالاری از شناسایی نقاط پرخطر در شهر کرمانشاه نیز خبر داد و افزود: برخی منازل مسکونی در معرض خطر نیز در شهر تخلیه شدند.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: همچنین برای حفظ جان مردم، با توجه به آبگرفتگی عمده زیرگذر تقاطع‌ها، تمامی زیرگذرهای تقاطع‌های کرمانشاه تا پایان بحران مسدود شده و افراد برای تردد باید از محورهای جایگزین استفاده کنند.

سالاری از مردم خواست تا پایان بحران حتی المقدور در منزل بمانند و از تردد غیرضروری در شهر اجتناب کنند.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به دستور تخریب پل فلزی میدان امام حسین (ع) گفت: این پل می‌تواند سیلاب را برگشت بزند که بسیار خطرناک است، در همین راستا دستور تخریب این پل صادر شده و به شهرداری تاکید کرده‌ایم که در صورت نیاز از ارتش و سپاه کمک بگیرد.

این مسئول از لغو مرخصی تمام مدیران دستگاه‌ها خبر داد وافزود: همه پای کار هستند تا بتوانیم این سامانه را بی خطر پشت سر بگذاریم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران تاریخ انتشار 10فروردین 98، کد خبر: 98011002904، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
دستور تخلیه بدین و مردم لطفا به حرف مسئولین گوش کنن که کمتر خسارت و آسیب ببینن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین