پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۶۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷
استاندار مرکزی گفت: نقاط خطرآفرین سیلاب در شهرستان های مختلف این استان شناسایی شده و در صورت بحران احتمالی منازلی مستقر در مسیر سیل تخلیه می شود.

شعارسال: استاندار مرکزی گفت: نقاط خطرآفرین سیلاب در شهرستان های مختلف این استان شناسایی شده و در صورت بحران احتمالی منازلی مستقر در مسیر سیل تخلیه می شود.

سید علی آقازاده در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مرکزی افزود: پیش آمادگی برای مقابله با سیلاب به صورت وسیع در استان تدارک شده و اکنون مشکل خاصی وجود ندارد.

وی توضیح داد: بر اساس گزارش سازمان هواشناسی بیشترین حجم بارش امروز و فردا در استان مرکزی شهرستان های اراک، شازند، خمین، خنداب و کمیجان است و تلاش شده که تمهیدات لازم برای به حداقل رساندن خسارت لحاظ شود.

استاندار مرکزی ادامه داد: تجهیزات و ماشین آلات سنگین و فنی استان فهرست برداری و آماده سازی و در مکان های مشخص مستقر شده و به محض ایجاد مشکل آماده اعزام به مناطق را دارند.

آقازاده بیان کرد: آخرین شرایط سدها، آب بندها و بندهای خاکی نقاط مختلف استان رصد شده و با مدیریت مستمر وضعیت منابع آبی استان اکنون در کنترل است و سرریز مدیریت شده دارند اما در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی مراتب اطلاع رسانی می شود.

وی ادامه داد: حفظ جان شهروندان هدف اصلی برنامه های مدیریت مدیریت بحران استان مرکزی است و در کنار تمامی تمهیدات اندیشیده شده مردم نیز باید توصیه های این شورا را جدی بگیرند و از حضور در کنار سدها و رودها در 2 روز آتی پرهیز کنند.

استاندار مرکزی افزود: د کرهرود سرریز دارد و تداوم بارش ها می تواند مشکل احتمالی در آبگرفتگی ایجاد کند بنابراین تمامی ساکنان منازلی که محدوده شناسایی شده قرار دارند باید با مسئولیت شهرداری از امشب تا پایان شرایط اضطراری منازل خود را تخلیه و در سالن های ورزشی و یا مدارس و مهمانسراهای موجود ساکن شوند.

استاندار مرکزی تاکید کرد: شهرداری اراک موظف است تمامی امکانات را برای ساکنان فراهم کرده و منازل کسانی که به مهمانسراها منتقل می شوند نیز باید تحت کنترل نیروی انتظامی قرار داشته باشد.

آقازاده بیان کرد: بر اساس ابلاغیه وزارت کشور، مرخصی کارکنان دستگاه های عضو شورای مدیریت بحران تا پایان شرایط اضطراری بارش ها لغو شده و تمامی نیروها باید در حالت آماده باش کامل باشند.

وی افزود: حفاظت از تاسیسات زیرساختی واقع در مسیر آبراهه ها و مسیل ها با دستگاه های متولی است و باید با تجهیزات درون دستگاهی از تاسیسات خود حفاظت کنند و دیگر دستگاه های عضو مدیریت بحران نیز در صورت ضرورت انجام حفاری در این مسیل ها هماهنگی های لازم را با دستگاه های مذکور داشته باشند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار : 11فروردین 1398 ، کدخبر:www.borna.news ، 828844

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
استان باید آماده شرایط بحران باشه و همه حتی مردم عزیز استان به حالت آماده باش دربیان و بتونن از این شرایط سخت با راحتی عبور کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین